×

انتخابات هیئت رئیسه شورای شهرلاهیجان برگزار شد | اختلافات علنی شد

  • کد نوشته: 91120
  • ۱۴۰۲-۰۵-۰۸
  • 232 بازدید
  • ۰
  • انتخابات سال سوم هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر لاهیجان با حضور معاون فرماندار شهرستان برگزار و در نهایت محمد ایدرم در سمت رئیس ابقا شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شورای شهر لاهیجان ، اعضای شورای اسلامی شهرلاهیجان پیش از ظهر امروز یکشنبه ۸ مردادماه در جلسه فوق […]

    انتخابات هیئت رئیسه شورای شهرلاهیجان برگزار شد | اختلافات علنی شد
  • انتخابات سال سوم هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر لاهیجان با حضور معاون فرماندار شهرستان برگزار و در نهایت محمد ایدرم در سمت رئیس ابقا شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شورای شهر لاهیجان ، اعضای شورای اسلامی شهرلاهیجان پیش از ظهر امروز یکشنبه ۸ مردادماه در جلسه فوق العاده این شورا، اعضای هیئت رئیسه را برای سومین سال فعالیت، انتخاب کردند.

    در این انتخابات که با غیبت ۲ تن از اعضای شورا همراه بود، محمد ایدرم تنها گزینه ریاست شورای شهر لاهیجان بود که به اتفاق آراء و با کسب ۵ رأی، به عنوان رئیس سال سوم این دوره انتخاب شد. «فرشید فلاح مجد» به عنوان نایب رئیس و «مهدی عاطف صفری» به عنوان سخنگو انتخاب شدند. همچنین ” امیرحسین علیزاده ” به عنوان خزانه دار و ” هانی پور نصیر ” به عنوان منشی سال سوم شورای اسلامی لاهیجان انتخاب شدند.

    ابراهیم خوشحال و احمد ریاحی دو عضو غایب جلسه امروز بودند.

    ششمین دوره شورای اسلامی شهر لاهیجان، مردادماه سال ۱۴۰۰ رسماً فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون در آغاز سومین سال فعالیت، اعضای جدید هیأت رئیسه را برگزید.

    به گزارش گیل و دیلم ، مدت هاست زمزمه هایی مبنی بر اختلافات بین اعضای شورای شهر در لاهیجان شنیده میشود و شنیده ها حاکی از آنست که انتقاداتی در جلسه قبل شورای شهر توسط یکی از اعضا مطرح شده که تا به امروز با دستور رییس شورا از انتشار آن توسط روابط عمومی در صفحه رسمی شورا جلوگیری به عمل آمده است.

    تحریریه گیل و دیلم آمادگی خود را جهت انتشار مسائل ، مشکلات و یا تخلفات صورت گرفته به صورت مصاحبه توسط اعضای شورای شهر اعلام می نماید.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=91120

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *