×

انتخاب عکس علی سوته از عکاسان انجمن سینمای جوان لاهیجان بعنوان یکی از ۲۵ عکس برتر جشنواره عکس تیرگان ۲۰۱۷ تورنتو کانادا

  • کد نوشته: 17826
  • ۱۳۹۶-۰۴-۱۹
  • 64 بازدید
  • ۰
  • در جشنواره بین المللی عکس تیرگان ۲۰۱۷ که در تورنتو کانادا برگزار میشود عکسی از علی سوته عکاس عضو انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر لاهیجان بعنوان یکی از ۲۵ عکس برتر انتخاب شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان ،این عکس منتخب […]

    انتخاب عکس علی سوته از عکاسان انجمن سینمای جوان لاهیجان بعنوان یکی از ۲۵ عکس برتر جشنواره  عکس تیرگان ۲۰۱۷ تورنتو کانادا
  • در جشنواره بین المللی عکس تیرگان ۲۰۱۷ که در تورنتو کانادا برگزار میشود عکسی از علی سوته عکاس عضو انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر لاهیجان بعنوان یکی از ۲۵ عکس برتر انتخاب شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان ،این عکس منتخب قرار است به مدت چهارروز در نمایشگاه عکس گروهی که از بیست و هفتم الی سی جولای ۲۰۱۷ (پنجم الی هشتم مرداد ۱۳۹۶) در شهر تورنتو کانادا برگزار می شود به نمایش در آید.

    علی سوته از عکاسان فعال منطقه شمال کشور می باشد که تاکنون حضور موفق و شایسته ای در جشنواره های گوناگون عکس داخلی و خارجی داشته است.

    قابل ذکر است که مسابقه عکاسی تیرگان ۲۰۱۷ تورنتو کانادا توسط گروه هنری کافه لیت برگزار می شود و موضوع امسال آن (نیکی) است .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17826

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *