×

انتصاب بانوی گیلانی به سمت مدیر پایگاه انتقال خون لاهیجان

  • کد نوشته: 23321
  • ۱۳۹۶-۰۷-۱۸
  • 67 بازدید
  • ۰
  • با صدور حکمی از سوی مدیرکل انتقال خون استان گیلان «بهناز شیرخان ملکی» بعنوان سرپرست پایگاه انتقال خون شهرستان لاهیجان منصوب شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» در پی تاکید دکتر سالاری، استاندار گیلان مبنی بر بکارگیری جوانان و بانوان در پست های مدیریتی، با صدور حکمی از سوی دکتر احمد مرادی، مدیرکل انتقال […]

    انتصاب بانوی گیلانی به سمت مدیر پایگاه انتقال خون لاهیجان
  • با صدور حکمی از سوی مدیرکل انتقال خون استان گیلان «بهناز شیرخان ملکی» بعنوان سرپرست پایگاه انتقال خون شهرستان لاهیجان منصوب شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» در پی تاکید دکتر سالاری، استاندار گیلان مبنی بر بکارگیری جوانان و بانوان در پست های مدیریتی، با صدور حکمی از سوی دکتر احمد مرادی، مدیرکل انتقال خون استان گیلان «بهناز شیرخان ملکی» بعنوان سرپرست پایگاه انتقال خون شهرستان لاهیجان منصوب شد.

    مدیرکل انتقال خون استان گیلان گفت: با توجه به دستورالعمل استاندار گیلان در اجرای سیاست ها و مواضع رئیس جمهوری مبنی بر بکارگیری بیشتر از ظرفیت بانوان و جوانان در سطوح مختلف مدیریتی و تربیت مدیران آینده، انتقال خون استان گیلان بهناز شیرخان ملکی بانوی گیلانی را به سمت مدیر پایگاه انتقال خون شهرستان لاهیجان معرفی کرد. در متن این حکم آمده است :

    سرکار خانم بهناز شیرخان ملکی

    سلام علیکم

    احتراما، با توجه به شایستگی، حسن تجربه و توانایی های سرکارعالی به موجب این ابلاغ شما را بعنوان سرپرست پایگاه انتقال خون شهرستان لاهیجان منصوب می نمایم، امید است که با هماهنگی با مدیران ستادی و مدیران شهرستانی و همکاری و همفکری مدیران پایگاه لاهیجان موفق و پیروز باشید. توفیقات روزافزون شما را از خداوند منان خواهانیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=23321

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *