×

انتصاب یک بانوی جوان بعنوان رئیس تامین اجتماعی شعبه سیاهکل

  • کد نوشته: 25129
  • ۱۳۹۶-۰۸-۲۵
  • 133 بازدید
  • ۰
  • معصومه صادقپور رئیس امور اداری شعبه لاهیجان با حکم مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان بعنوان رئیس شعبه سیاهکل منصوب شد . به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» همسو با سیاستهای ابلاغی هیأت دولت و نامه استاندار گیلان مبنی بربکارگیری نیروهای مستعد از بین جوانان و همچنین بانوان در پستهای مدیریتی، طی حکمی از سوی […]

    انتصاب یک بانوی جوان بعنوان رئیس تامین اجتماعی شعبه سیاهکل
  • معصومه صادقپور رئیس امور اداری شعبه لاهیجان با حکم مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان بعنوان رئیس شعبه سیاهکل منصوب شد .

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» همسو با سیاستهای ابلاغی هیأت دولت و نامه استاندار گیلان مبنی بربکارگیری نیروهای مستعد از بین جوانان و همچنین بانوان در پستهای مدیریتی، طی حکمی از سوی حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان، معصومه صادقپور رئیس امور اداری شعبه لاهیجان بعنوان رئیس شعبه سیاهکل منصوب شد .

    جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان در مراسم تودیع ومعارفه روسای سابق و جدید شعبه سیاهکل با اشاره به اجتناب ناپذیر بودن امر رفت وآمد درجهان هستی و مراحل مختلف زندگی اظهار کرد: براین باور هستم که طول و مدت مسیر زندگی یا پست ها به اندازه عرض و عمق آن مهم نیست و اگر کسی در دوره مسئولیت خود بتواند اثرگذار بوده وبا خدمت درست در خاطره­ها بماند اقدامی بزرگ انجام داده است .

    مدیرکل استان با اشاره به جدید التاسیس بودن شعبه سیاهکل و گذشت تنها ۴ سال از شکل گیری آن ، ایجاد یک واحد جدید سازمانی و پرورش آنرا کاری سخت برشمرده و اظهار کرد : این امر با همدلی و همراهی کارکنان دراین شعبه اتفاق افتاده و دستاوردهای بسیاری ازجمله ارتقاء تیپ شعبه طی مدتی کوتاه از آثار آن است .

    حق پرست همچنین،استفاده از توانمندی­های مدیریتی بانوان و جوان گرایی را درکنارمولفه های شایسته سالاری از عوامل انتخاب صورت گرفته برشمرده و افزود: این انتخابها به معنی عدم توانایی سایر پرسنل نبوده و برای ما مایه مباهات و افتخار است که از نیروهای متعهد ومتخصص بیشماری با قابلیت های مدیریتی در سطح استان برخوردار میباشیم .

    به گزارش ایسنا،معصومه صادقپور متولد سال ١٣۵٩ وازنیروهای جوان شاغل درتامین اجتماعی گیلان که دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق بین الملل بوده و مسئولیت امور اداری شعب لاهیجان و رودسر را در کارنامه خدمتی ١٩ ساله خود داراست

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25129

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *