×

انتقاد نماینده ولی‌فقیه در گیلان از کمبودهای حوزه سلامت؛ نمایندگان مجلس بودجه بیشتری برای استان بگیرند

  • کد نوشته: 58182
  • ۱۳۹۹-۰۳-۲۹
  • 104 بازدید
  • ۰
  • نماینده ولی‌فقیه در گیلان ضمن انتقاد از کمبودهای حوزه سلامت این استان گفت: نمایندگان مجلس باید بودجه بیشتری برای حوزه بهداشت و درمان گیلان بگیرند.  به گزارش گیل و دیلم ، آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در مراسم افتتاحیه نخستین کاشت حلزونی شنوایی استان گیلان ضمن ابراز خرسندی از راه‌اندازی این بخش در این استان اظهار […]

    انتقاد نماینده ولی‌فقیه در گیلان از کمبودهای حوزه سلامت؛ نمایندگان مجلس بودجه بیشتری برای استان بگیرند
  • نماینده ولی‌فقیه در گیلان ضمن انتقاد از کمبودهای حوزه سلامت این استان گفت: نمایندگان مجلس باید بودجه بیشتری برای حوزه بهداشت و درمان گیلان بگیرند. 

    به گزارش گیل و دیلم ، آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در مراسم افتتاحیه نخستین کاشت حلزونی شنوایی استان گیلان ضمن ابراز خرسندی از راه‌اندازی این بخش در این استان اظهار داشت: گیلان با همه ویژگی‌های جغرافیایی و ظرفیت‌های گوناگون علمی در سطح کشور و دنیا دارد اما از بسیاری از امور مربوط به بخش سلامت و درمان هنوز دچار عقب‌‌ماندگی است.

    نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه حتی خود مسئولان هم اعتراف کردند که گیلان در بخش سلامت و تجهیزات آن دچار کمبود است ابراز داشت: گیلان رتبه آخر را در مسائل بیمارستانی و درمانی دارد از این رو نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی در سطح ملی پیگیری کنند و درصدد کاهش مشکلات بخش سلامت باشند.

    فلاحتی با اشاره به اینکه پیشگیری همواره با هزینه و منابع کمتر همراه بوده اما در سامان‌بخشی امور موثر است که باید مورد توجه باشد خاطرنشان کرد: امروز معضلات پسماند منطقه سروان رشت و ۲ رودخانه زرجوب و گوهررود رشت معضلی برای این شهر هستند که باعث ایجاد آلودگی‌ها و شیوع بیماری‌های مختلف شده است.

    امام جمعه رشت با بیان اینکه ما امروز بیمارستان‌هایی داریم که بیش از ۱۰۰ سال عمر دارند افزود: نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی پیگیر مشکلات بخش سلامت باشند و از دولت بودجه بخواهند تا مشکلات بخش درمان گیلان کاهش یابد از طرفی ما امروز سومین یا چهارمین استان در حوزه پیوند کبد هستیم و در حوزه پیوند مغز و استخوان در گیلان شاهد تلاش‌های خوبی هستیم. 

    وی بیان داشت: آمارهای کنونی شیوع کرونا در گیلان نشان می‌دهد که مردم به‌خوبی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کردند و خیران نیز همان طور که در ایام شیوع کرونا وارد عرصه مقابله با این بیماری شدند برای ارتقاء و تقویت بخش بهداشت و سلامت استان نیز کمک کنند.

    نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به لزوم تکمیل سریع‌تر بیمارستان جدید‌الاحداث ۴۰۰ تخت‌خوابی رشت ابراز داشت: بی‌نظارتی در کشور بزرگترین آفت است و موجب بروز خسارت‌های فراوان برای جامعه می‌شود در صورتی‌ که هر جایی که سازه‌ای در حال احداث باشد همواره نیازمند نظارت است.

    رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان خاطرنشان کرد: در فصول مختلف همواره بیماری‌های فراوان و گوناگونی در استان گیلان شیوع پیدا می‌کند که در این میان کم‌توجهی عده‌ای آسیب‌هایی را به جامعه وارد کرده است و باید این آسیب‌‌ها از بین برود و شاهد ارتفاء بخش درمان و سلامت در استان باشیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=58182

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *