×

انهدام باند شرکت هرمی در کلاچای رودسر

  • کد نوشته: 81911
  • ۱۴۰۱-۰۷-۰۵
  • 137 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری ۱۵ تن از اعضای آن در بخش کلاچای شهرستان رودسر خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ، فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه فعالیت در قالب شرکت‌های هرمی مانع رشد و شکوفایی اقتصادی شده و ریشه و انگیزه تولید را از بین می‌برد، […]

    انهدام باند شرکت هرمی در کلاچای رودسر
  • فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری ۱۵ تن از اعضای آن در بخش کلاچای شهرستان رودسر خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه فعالیت در قالب شرکت‌های هرمی مانع رشد و شکوفایی اقتصادی شده و ریشه و انگیزه تولید را از بین می‌برد، اظهار کرد: فعالیت اینگونه شرکت‌ها هیچگونه وجهه قانونی ندارد.

    وی در ادامه افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت شرکت هرمی در یکی از روستاهای بخش کلاچای شهرستان رودسر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    سردار “عزیزاله ملکی” با اشاره به اینکه با تحقیقات به عمل آمده صحت موضوع برای پلیس محرز و محل فعالیت اعضای این باند که یک منزل مسکونی بود، مورد شناسایی قرار گرفت، بیان کرد: ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

    این مقام ارشد انتظامی از دستگیری ۱۵ نفر از اعضای این شرکت هرمی و کشف ۱۸ جلد کتاب و جزوه آموزشی و همچنین ۴۵۰ برگه عضوگیری در بازرسی از این مکان خبر داد و تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

    سردار ملکی در پایان خاطرنشان کرد: علیرغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=81911

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *