×

انهدام باند کیف قاپی در لاهیجان

  • کد نوشته: 21557
  • ۱۳۹۶-۰۶-۲۵
  • 56 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس لاهیجان از دستگیری و انهدام باند کیف قاپی با پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سرهنگ محمود قاسمی، رئیس پلیس شهرستان لاهیجان گفت: در پی وقوع چند فقره کیف قاپی در لاهیجان و شهرستانهای همجوار، با توجه به حساسیت موضوع دستگیری و شناسایی […]

    انهدام باند کیف قاپی در لاهیجان
  • رئیس پلیس لاهیجان از دستگیری و انهدام باند کیف قاپی با پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سرهنگ محمود قاسمی، رئیس پلیس شهرستان لاهیجان گفت: در پی وقوع چند فقره کیف قاپی در لاهیجان و شهرستانهای همجوار، با توجه به حساسیت موضوع دستگیری و شناسایی سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

    رئیس پلیس شهرستان لاهیجان افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با تشکیل اکیپی مشترک و با انجام تحقیقات نامحسوس و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی متهمان شده و در یک عملیات غافلگیر کننده یکی از سارقان را دستگیر کردند.

    وی با بیان اینکه متهم ۲۳ ساله در تحقیقات تکمیلی هویت دو همدست خود را لو داد، بیان داشت: ماموران دو همدست ۱۹ و ۲۱ ساله متهم را نیز در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

    قاسمی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی و فنی به پنج فقره سرقت در شهرستان های شرق گیلان اعتراف کردند.

    رئیس پلیس شهرستان لاهیجان در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، اظهار داشت:مردم با توجه به هشدار های پلیس می توانند سارقان را در اهداف شومشان ناکام کنند

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=21557

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *