×

اولین انتصاب های استاندار گیلان؛ انتصاب سرپرست دفتر روابط عمومی و مشاور استاندار گیلان در امور جوانان

  • کد نوشته: 22994
  • ۱۳۹۶-۰۷-۱۳
  • 166 بازدید
  • ۰
  • در احکام جداگانه ای از سوی استاندار گیلان مشاور استاندار در امور جوانان و سرپرست دفتر روابط عمومی و تشریفات استانداری منصوب شدند . به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» در احکام جداگانه ای از سوی دکتر مصطفی سالاری، استاندار گیلان، فرشاد نوروزپور به عنوان مشاور استاندار گیلان در امور جوانان و علی پورحسن […]

    اولین انتصاب های استاندار گیلان؛  انتصاب سرپرست دفتر روابط عمومی و مشاور استاندار گیلان در امور جوانان
  • در احکام جداگانه ای از سوی استاندار گیلان مشاور استاندار در امور جوانان و سرپرست دفتر روابط عمومی و تشریفات استانداری منصوب شدند .

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» در احکام جداگانه ای از سوی دکتر مصطفی سالاری، استاندار گیلان، فرشاد نوروزپور به عنوان مشاور استاندار گیلان در امور جوانان و علی پورحسن به عنوان سرپرست دفتر روابط عمومی و تشریفات استانداری منصوب شدند.

    به گزارش گیل و دیلم، پورحسن سابقه فعالیت به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان و مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان و روابط عمومی استانداری گیلان را در کارنامه دارد و جایگزین یوسف گلشن در این سمت شده است.

    نوروزپور نیز هم اکنون مدیرمسئول پایگاه خبری گیل نگاه بوده و سمت مشاور رسانه‌ای ستاد انتخاباتی حسن روحانی در انتخابات ۹۶ را برعهده داشت/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=22994

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *