×

اولین برد خارج از خانه داماش گیلان؛ امید به بقا زیاد شد

  • کد نوشته: 102868
  • ۱۴۰۳-۰۳-۱۷
  • 22 بازدید
  • ۰
  • تیم فوتبال داماش گیلان با برتری سه بر صفر مقابل خوشه‌طلایی موفق شد طلسم ناکامی‌های دیدارهای خارج از خانه را شکسته و با روحیه‌ای بالا در هفته پایانی به مصاف سایپا برود.....
    اولین برد خارج از خانه داماش گیلان؛ امید به بقا زیاد شد
  • به گزارش گیل و دیلم ، در چهارچوب هفته سی و سوم و ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال داماش گیلان در نبردی خارج از خانه مهمان خوشه طلایی بود که در نهایت توانست با سه گل این تیم را در هم بکوبد.

    داماش در این بازی توانست به نخستین پیروزی خارج از خانه خود آن هم دست پیدا کند تا امید‌هایش برای بقا در لیگ یک تقویت شود.

    گل‌های این بازی را حسین ابراهیمی در دقیقه ۱۸، سیامک علیزاده در دقیقه ۶۸ از روی نقطه پنالتی و رضا زاهدتبار در دقیقه ۷۸ برای داماش به ثمر رساندند.

    داماش گیلان با کسب این پیروزی ۳۱ امتیازی شد و در جایگاه شانزدهم جدول رده‌بندی باقی ماند.

    همچنین شهرداری آستارا توانست با نتیجه ۳ بر ۲ شهر راز شیراز را شکست دهد.

    امین حقده دوگل و علیرضا ابراهیمی از روی نقطه پنالتی برای شهرداری آستارا گلزنی کردند.

    با انجام رقابت‌های هفته ماقبل پایانی لیگ یک، سقوط تیم‌های خوشه طلایی و شاهین بندرعامری قطعی شد و رقابت برای فرار از سقوط و مشخص شدن سومین تیم مابین تیم‌های شهرداری آستارا ۳۳ امتیازی، دریا بابل ۳۱ امتیازی و داماش گیلان ۳۱ امتیازی در هفته اخر انجام خواهد شد.

    هفته آخر این مسابقات روز دوشنبه ۲۱ خرداد به صورت همزمان در ساعت ۱۹:۴۵ برگزار می‌گردد که داماش گیلان باید در رشت به مصاف سایپا برود همچنین شهرداری آستارا در یک بازی خارج از خانه به مصاف نفت و گاز گچساران می‌رود همچنین دریا بابل نیز در یک بازی دشوار باید در خانه حریف به مصاف چادرملو اردکان برود

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=102868

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *