×

 باحضور استاندار انجام شد؛ اجرای طرح دهکده سازه های چوبی و سنتی در گیلان

  • کد نوشته: 37172
  • ۱۳۹۷-۰۷-۱۶
  • 126 بازدید
  • ۰
  • با حضور استاندار گیلان کلیات طرح دهکده سازه‌های چوبی و سنتی گیلان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. به گزارش گیل و دیلم ،مصطفی سالاری در نشست بررسی اجرای طرح دهکده سازه های چوبی و سنتی با تاکید بر لزوم صیانت از هویت بومی و محلی به عنوان عنصری فرهنگ ساز اظهار کرد: با تلفیق […]

     باحضور استاندار انجام شد؛ اجرای طرح دهکده سازه های چوبی و سنتی در گیلان
  • با حضور استاندار گیلان کلیات طرح دهکده سازه‌های چوبی و سنتی گیلان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    به گزارش گیل و دیلم ،مصطفی سالاری در نشست بررسی اجرای طرح دهکده سازه های چوبی و سنتی با تاکید بر لزوم صیانت از هویت بومی و محلی به عنوان عنصری فرهنگ ساز اظهار کرد: با تلفیق هنر و سازه های طبیعی علاوه بر حفظ محیط زیست می توان در توسعه گردشگری نیز نقش مهمی را ایفا کرد.

    وی با بیان اینکه اجرای دهکده سازه های چوبی و سنتی در استان اهداف مطلوبی را دنبال می کند،ایجاد بازار مرکزی و نمایشگاهی برای تولید،فروش محصولات سنتی به ویژه چوبی،توسعه بسترهای گردشگری از طریق ایجاد جاذبه های تفریحی،بازآفرینی فرصت های شغلی و جذب سرمایه گذار خارجی در بخش سازه های چوبی را از اهداف ابتدایی طرح مذکور خواند.

    نماینده عالی دولت در گیلان خواستار توجه به اجرای صحیح زیرساختها شد و افزود: در مراحل دیگر نظیر طراحی و اجرا از به روزترین فناوری و طرح های منحصر بفرد استفاده شود.

    وی همچنین خاطرنشان کرد:برای اجرای این طرح از تمامی گروه های فعال در سراسر کشور که علاقمند به اجرای پروژه مذکور هستند دعوت شود تا نمونه کارهای خود را ارائه دهند تا در این میان بهترین ایده انتخاب شود.

    منبع: ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=37172

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *