×

باحکم آیت الله آملی لاریجانی: یک املشی رئیس مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام شد

  • کد نوشته: 74959
  • ۱۴۰۰-۱۱-۰۹
  • 210 بازدید
  • ۰
  • آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور حکمی، حسن رحیمی مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را باحفظ سمت به عنوان رئیس مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کرد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، متن ابلاغ رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به شرح زیر […]

    باحکم آیت الله آملی لاریجانی: یک املشی رئیس مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام شد
  • آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور حکمی، حسن رحیمی مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را باحفظ سمت به عنوان رئیس مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کرد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، متن ابلاغ رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به شرح زیر است:

    جناب آقای حسن رحیمی
    مشاور محترم رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

    نظر به سوابق، تجارب و توانمندی های جنابعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان ” رئیس مرکز رسانه و روابط عمومی” مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب می شوید.
    امید است، با توکل به خداوند متعال و با همت و تلاش در راه اندازی و ساماندهی فعالیت های این مرکز، مسئولیت های محوله را به احسن وجه به انجام رسانیده و منشاء خدمات موثری باشید.
    در ضمن از خدمات و تلاشهای آقای دکتر سیدصادق موحد در مدت تصدی حوزه معاونت اطلاع رسانی و امور بین الملل دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز تقدیر و تشکر می نمایم.

    صادق آملی لاریجانی

    رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

    گفتنی است؛ حسن رحیمی دارای سوابق و تحصیلات حقوقی، قضایی بوده و سالها مدیریت روابط عمومی و اطلاع رسانی در قوه قضاییه و سازمانهای تابعه و همچنین وزارت دادگستری را عهده دار بوده است و صاحب امتیازی و مدیر مسئولی مجله حقوقی دادگستر، سردبیری مجله دادرسی و نگارش و انتشار دهها مقاله در زمینه های حقوقی، قضایی و اجتماعی را نیز در پیشینه رسانه ای خود دارد.

    حسن رحیمی اصالتا اهل شهرستان املش در شرق گیلان است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=74959

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *