×

بارش برف در مناطق کوهستانی بالادست گیلان

  • کد نوشته: 95920
  • ۱۴۰۲-۰۹-۲۳
  • 73 بازدید
  • ۰
  • اداره کل هواشناسی گیلان اعلام کرد: بارش برف و باران در استان تا عصر امروز ادامه دارد. به گزارش گیل و دیلم، مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: با فعالیت سامانه هوای سرد و بارشی از ۴۸ ساعت گذشته تاکنون، بارش باران در مناطق جلگه‌ای و برف در در مناطق کوهستانی بالای هزار و ۵۰۰ متر، تا […]

    بارش برف در مناطق کوهستانی بالادست گیلان
  • اداره کل هواشناسی گیلان اعلام کرد: بارش برف و باران در استان تا عصر امروز ادامه دارد.

    به گزارش گیل و دیلم، مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: با فعالیت سامانه هوای سرد و بارشی از ۴۸ ساعت گذشته تاکنون، بارش باران در مناطق جلگه‌ای و برف در در مناطق کوهستانی بالای هزار و ۵۰۰ متر، تا عصر امروز ادامه دارد.

    محمد دادرس از خروج تدریجی این سامانه هوای بارشی از گیلان از عصر امروز خبر داد و افزود: پدیده یخبندان امشب و صبح فردا در مناطق کوهستانی استان محسوس است.

    وی با بیان اینکه کمترین دما در گیلان در شبانه روز گذشته از اسب وونی تالش صفر درجه سانتی گراد و رودسر ۱۵ درجه سانتی گراد گزارش شد، اضافه کرد: دمای فعلی رشت مرکز گیلان، ۱۰ درجه سانتی گراد و رطوبت هوای این شهر ۱۰۰ درصد است.بارش برف در مناطق کوهستانی بالادست گیلان

    مدیرکل هواشناسی گیلان همچنین از نامناسب بودن دریای خزر برای فعالیت‌های دریانوردی با بیش از یک و نیم متر ارتفاع امروز و فردا خبر داد و افزود: صیادان و دریانوردان از عصر فردا می‌توانند با احتیاط به دریا بروند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=95920

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *