×

بارش شدید باران در مرکز و غرب گیلان

  • کد نوشته: 62668
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۱
  • 61 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل سازمان هواشناسی گیلان در تبیین وضعیت جوی استان گفت: بیشترین بارش باران در مرکز و غرب گیلان بوده و پیش‌بینی می‌شود این بارش‌ها تا عصر فردا با همین شدت ادامه داشته باشد. به گزارش گیل و دیلم ، محمد دادرس امروز در گفت‌وگویی با اشاره به وضعیت جوی گیلان اظهار کرد: از عصر امروز […]

    بارش شدید باران در مرکز و غرب گیلان
  • مدیرکل سازمان هواشناسی گیلان در تبیین وضعیت جوی استان گفت: بیشترین بارش باران در مرکز و غرب گیلان بوده و پیش‌بینی می‌شود این بارش‌ها تا عصر فردا با همین شدت ادامه داشته باشد.

    به گزارش گیل و دیلم ، محمد دادرس امروز در گفت‌وگویی با اشاره به وضعیت جوی گیلان اظهار کرد: از عصر امروز تا عصر فردا شاهد شدت بارش‌ها در گیلان خواهیم بود، هرچند بارش باران تا روز شنبه در سطح استان می‌بارد.

    وی با اشاره به کم و کیف بارش‌های باران در سطح استان گیلان افزود: تفسیر مدل‌ها نشان می‌دهد میزان شدت بارش‌ها در غرب گیلان بیش از شرق گیلان و در حاشیه دریا نیز شدید پیش‌بینی می‌شود.

    مدیرکل سازمان هواشناسی استان گیلان با بیان اینکه شدت بارش‌ها در مرکز استان و غرب گیلان به‌تناوب با شدت و ضعف همراه هست، تصریح کرد: تا ظهر امروز بیشترین بارندگی‌ها در گیلان مربوط به رضوانشهر با ۵۵ میلی‌متر، بندرانزلی با ۵۰ میلی‌متر، سیاهکل با ۴۰ میلی‌متر و در رشت نیز با ۲۷ میلی‌متر بوده است.

    دادرس با بیان اینکه سرعت باد بین ۳۰ تا ۵۰ کیلومتر بوده، افزود: سرعت باد در شهرستان رضوانشهر به ۷۹ کیلومتر بر ساعت رسیده و در ارتفاعات بالای ۲۰۰۰ متر نیز احتمال بارش برف وجود دارد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=62668

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *