×

بارش شدید باران در گیلان از فردا

  • کد نوشته: 92352
  • ۱۴۰۲-۰۶-۱۸
  • 57 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: بارندگی در ۲ روز آینده در برخی مناطق شدید خواهد بود. به گزارش گیل و دیلم ، محمد دادرس با اشاره به اینکه هم اکنون آسمان گیلان کمی ابری تا نیمه ابری است و در برخی شهر‌های استان باران می‌بارد گفت: با توجه به استقرار سامانه ناپایدار تا اواخر هفته آسمان […]

    بارش شدید باران در گیلان از فردا
  • مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: بارندگی در ۲ روز آینده در برخی مناطق شدید خواهد بود.

    به گزارش گیل و دیلم ، محمد دادرس با اشاره به اینکه هم اکنون آسمان گیلان کمی ابری تا نیمه ابری است و در برخی شهر‌های استان باران می‌بارد گفت: با توجه به استقرار سامانه ناپایدار تا اواخر هفته آسمان گیلان ابرناکی است.
    وی به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی اشاره و تصریح کرد: بالا آمدن آب رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر در این مدت دور از انتظار نیست.

    مدیرکل هواشناسی گیلان اضافه کرد: بارش باران در ۲ روز آینده شدید خواهد بود ودر این مدت وزش باد، رعد و برق و در برخی مناطق نیزتگرگ هم پیش بینی شده است.

    محمد دادرس افزود: دمای هوای گیلان هم تا ۱۰ درجه سلسیوس کاهش می‌یابد.
    وی با اشاره به اینکه دریا امروز برای فعالیت‌های دریایی با احتیاط مناسب است گفت: دریا از فردا با ارتفاع موج ۲ تا ۳ متر برای فعالیت‌های دریایی مناسب نیست.

    مدیرکل هواشناسی گیلان همچنین افزود: هم اکنون دمای هوای شهر رشت ۲۸ درجه سلسیوس و رطوبت هوای این شهر نیز ۶۵ درصد است.

    محمد دادرس افزود: اسبه وونی تالش در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۴ درجه سلسیوس خنک‌ترین و منجیل با ۳۰ درجه گرم‌ترین شهر استان بوده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=92352

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *