×

مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد؛
بارش متناوب باران تا یکشنبه در گیلان

  • کد نوشته: 106100
  • ۱۴۰۳-۰۶-۲۳
  • 43 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان خبر داد و گفت: بارش متناوب باران و وزش باد تا روز یکشنبه مورد انتظار است....
    بارش متناوب باران تا یکشنبه در گیلان
  • به گزارش گیل و دیلم ، محمد دادرس در گفت و گویی با اشاره به آخرین الگوهای هواشناسی در گیلان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده آسمانی صاف تا نیمه ابری، وزش باد، کاهش افزایش ابر و رگبار و احتمال رعد و برق برای امروز است.

    وی با بیان اینکه به تدریج از عصر و شب امروز با نفوذ توده هوای خنک و کم و بیش ناپایدار به منطقه ابرناکی و مه آلود بودن هوا و روند کاهش نسبی دما ادامه دارد، افزود: وزش باد در برخی نقاط رگبار و رعد و برق تا یکشنبه مورد انتظار است.

    دادرس با اشاره به اینکه فعالیت کانون‌های گرد و خاک در اطراف منطقه احتمال گسیل آن به استان دور از انتظار نیست، ادامه داد: از عصر امروز تا روز یکشنبه هشدار سطح زرد هواشناسی برای گیلان صادر شده است.

    مدیرکل هواشناسی گیلان از کاهش ۳ تا ۷ درجه‌ای دمای هوا در استان خبر داد و گفت: مردم و مسافران از استقرار و برپایی چادرهای مسافرتی در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند و در هنگام رعد و برق در مکان‌های امن و سر پوشیده پناه گرفته شود.

    دادرس با تاکید بر اینکه تمهیدات کشاورزی در بخش‌های مختلف اندیشیده شود، تصریح کرد: تردد در جاده‌ها به ویژه در محورهای کوهستانی و فعالیت کوهنوردی طی این مدت اجتناب شود.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=106100

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *