×

بارش های پراکنده در گیلان تا فردا ادامه دارد

  • کد نوشته: 38178
  • ۱۳۹۷-۰۸-۱۲
  • 140 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: بارش های پراکنده و خفیف باران تا فردا (یکشنبه) در استان ادامه دارد. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز پنجشنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار هوای به نسبت سرد و ناپایدار در منطقه است که بر […]

    بارش های پراکنده در گیلان تا فردا ادامه دارد
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: بارش های پراکنده و خفیف باران تا فردا (یکشنبه) در استان ادامه دارد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز پنجشنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار هوای به نسبت سرد و ناپایدار در منطقه است که بر این اساس طی ۲۴ ساعت آینده، بارش پراکنده و خفیف مورد انتظار است. 
    وی ادامه داد: شایان ذکر است از عصر دوشنبه آینده با نفوذ سامانه بارشی جدید، شرایط برای افزایش ابر، بارندگی و وزش باد (گاهی شدید) و کاهش دما تا پایان هفته فراهم می شود.
    غلامی آسمان امروز گیلان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بارش پراکنده و وزش باد، گاهی کاهش ابر عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را قسمتی ابری تا ابری و مه آلود، احتمال بارش پراکنده، بتدریج کاهش ابر پیش بینی کرد.
    وی بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته را با نزدیک به ۲۴ میلیمتر مربوط به تالش و پس از آن بندرانزلی با ۲۰.۸ میلیمتر ذکر کرد.
    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را با ۱۷ درجه مربوط به کیاشهر، لاهیجان، رودسر و منجیل و کمینه دمای فردا را با چهار درجه مربوط به جیرنده و دیلمان عنوان کرد.

    منبع: ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=38178

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *