×

بارش پائیزی گیلان را فرا می‌گیرد

  • کد نوشته: 94186
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۸
  • 68 بازدید
  • ۰
  • کارشناس هواشناسی گیلان گفت: پس از گذر از چند روز گرم، با ورود سامانه ناپایدار بارشی به تدریج از امروز (دوشنبه) شاهد بارش باران در مناطق مختلف استان خواهیم بود. به گزارش گیل و دیلم ،علاءالدین حسینی در گفت و گویی، اظهار داشت: بارندگی‌ تا فردا سه شنبه ادامه می یابد؛ بیشترین بارش‌ برای امروز […]

    بارش پائیزی گیلان را فرا می‌گیرد
  • کارشناس هواشناسی گیلان گفت: پس از گذر از چند روز گرم، با ورود سامانه ناپایدار بارشی به تدریج از امروز (دوشنبه) شاهد بارش باران در مناطق مختلف استان خواهیم بود.

    به گزارش گیل و دیلم ،علاءالدین حسینی در گفت و گویی، اظهار داشت: بارندگی‌ تا فردا سه شنبه ادامه می یابد؛ بیشترین بارش‌ برای امروز پیش بینی شده و برای فردا در برخی مناطق خفیف خواهد بود.

    وی با بیان اینکه از فردا به تدریج شاهد کاهش ناپایداری‌ها خواهیم بود، خاطر نشان کرد: با کاهش بارش‌ها و ابرناکی آسمان از فردا (سه‌شنبه) به تدریج تا پایان هفته جاری شرایط جوی استان گیلان پایدار و آفتابی خواهد شد.

    حسینی با اشاره به کاهش ۷ تا ۱۲ درجه‌ای دما در این مدت اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته اسب‌وونی تالش با ۹ درجه سلسیوس خنک‌ترین و ماسال به ۳۵ درجه گرمترین مناطق گیلان بوند.

    وی دمای فعلی رشت را ۱۸ درجه سلسیوس و رطوبت را ۱۰۰ درصد عنوان کرد و ادامه داد: دریا به تدریج از امروز تا فردا برای فعالیت‌های دریانوردی نامناسب است.

    در زمان حاضر آسمان در اکثر مناطق استان گیلان ابری است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=94186

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *