×

بارش ۱۰۳ میلیمتر باران در فومن طی دو ساعت

  • کد نوشته: 51446
  • ۱۳۹۸-۰۸-۰۹
  • 122 بازدید
  • ۰
  •  سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت:  روز گذشته طی دو ساعت  ۱۰۳ میلیمتر باران در فومن بارید. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز پنجشنبه در گفت و گویی افزود: بیشترین بارش بعد از فومن طی روز گذشته مربوط به شهرهای انزلی و رشت با ۲۰ میلیمتر ، تالش پنج میلیمتر، […]

    بارش ۱۰۳ میلیمتر باران در فومن طی دو ساعت
  •  سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت:  روز گذشته طی دو ساعت  ۱۰۳ میلیمتر باران در فومن بارید.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز پنجشنبه در گفت و گویی افزود: بیشترین بارش بعد از فومن طی روز گذشته مربوط به شهرهای انزلی و رشت با ۲۰ میلیمتر ، تالش پنج میلیمتر، کیاشهر و رودسر حدود دو میلیمتر و دیلمان شش دهم میلیمتر بوده است.

    وی اظهار کرد: براساس نقشه های هواشناسی از عصر پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده با نفوذ توده هوای سرد و استقرار جریانات ناپایدار  به تناوب بارندگی و وزش باد( پاره ای نقاط شدید) و کاهش دما مورد انتظار است.

     وی تصریح کرد : برهمین اساس؛ آسمان استان برای امروز کمی تا نیمه ابری به تدریج افزایش ابر و مه الود، بارندگی و وزش باد ( عصر و شب پاره ای نقاط موقتی شدید) احتمال رعد و برق و برای جمعه  قسمتی ابری تا ابری و مه الود ، بعضی ساعات بارندگی و وزش باد ( بویژه عصر و شب )، کاهش نسبی دما ، دامنه جنوبی ( کمی ابری تا نیمه ابری ، گاهی وزش باد) پیش بینی می شود.

    براثر بارش روز گذشته در فومن سقوط شماری درخت و تخریب بخشی از جاده چندین روستا گزارش شده بود.

    هواشناسی گیلان همچنین احتمال آبگرفتگی ، بالا آمدن رودخانه ها ، رانش و لغزش زمین در گیلان  را براثر این بارش ها هشدار داده و از شهروندان خواسته تا از استقرار در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=51446

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *