×

مدیرکل راهداری گیلان خبر داد؛
بارش ۹۰ سانتی‌متری برف در ارتفاعات تالش

  • کد نوشته: 107607
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۳
  • 30 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل راهداری گیلان، با اشاره به توقف بارش برف در ارتفاعات تالش، ارتفاع برف را ۹۰ سانتی‌متر دانست و گفت: شاهد توقف بارش در محورهای اسالم - خلخال و پونل - خلخال هستیم....
    بارش ۹۰ سانتی‌متری برف در ارتفاعات تالش
  • به گزارش گیل و دیلم ، فریبرز مرادی امروز، ۳ آبان ماه در گفت وگویی، با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در راه های مواصلاتی استان گیلان به دنبال بارش برف و باران طی ۷۲ ساعت گذشته، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش خفیف برف در محور سیاهکل – دیلمان هستیم و ارتفاع برف به ۱۵ سانت رسیده است.

    وی از توقف بارش در محورهای اسالم – خلخال، پونل – خلخال و ماسال – گیلوان خبر داد و افزود: ارتفاع برف در محور اسالم – خلخال به ۸۰ سانت، در محور پونل – خلخال به ۷۰ سانت و در محور ماسال – گیلوان به ۵۰ سانت رسید.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به توقف بارش برف در ارتفاعات تالش، ارتفاع برف را ۹۰ سانت دانست و گفت: در ارتفاعات رضوانشهر نیز ۸۰ سانت برف باریده و حداکثر ارتفاع برف در ارتفاعات رودبار به ۱۵ سانت می رسد.

    مرادی ارتفاع برف در گردنه حیران محور آستارا – اردبیل را ۴۵ سانتی‌متر دانست و بیان کرد: در سایر محورهای مواصلاتی استان باران می بارد.

    وی با اشاره به انسداد محور پونل – خلخال به دلیل کولاک شدید و عدم وجود ایمنی کافی، گفت: ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی استان در جریان است لذا رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشید.

    مدیرکل راهداری گیلان یادآور شد: طی ۳۶ ساعت گذشته ۱۷۵ کیلومتر برفروبی به حجم ۹۰۵ هزار مترمکعب توسط راهداران در سطح محورهای کوهستانی استان انجام شده است.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=107607

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *