×

بار دیگر گیلان بارانی می شود

  • کد نوشته: 92583
  • ۱۴۰۲-۰۶-۲۶
  • 64 بازدید
  • ۰
  • کارشناس هواشناسی گیلان گفت: نقشه‌ها و اطلاعات هواشناسی نشانگر ورود سامانه بارشی از عصر و اواخر وقت امشب (یکشنبه) به استان است. به گزارش گیل و دیلم ، سیدعلاالدین حسینی روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: امروز شرایط جوی در گیلان تقریبا آرام، آسمان صاف تا نیمه ابری پیش بینی شده اما این […]

    بار دیگر گیلان بارانی می شود
  • کارشناس هواشناسی گیلان گفت: نقشه‌ها و اطلاعات هواشناسی نشانگر ورود سامانه بارشی از عصر و اواخر وقت امشب (یکشنبه) به استان است.

    به گزارش گیل و دیلم ، سیدعلاالدین حسینی روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: امروز شرایط جوی در گیلان تقریبا آرام، آسمان صاف تا نیمه ابری پیش بینی شده اما این وضعیت از عصر و شب امروز تغییر خواهد کرد و به تدریج سامانه بارشی وارد استان می‌شود.

    وی با بیان اینکه بر اساس ورود این سامانه بارشی برای عصر امروز تا سه‌شنبه هشدار سطح نارنجی در گیلان صادر شده‌است، اضافه کرد: این سامانه تا اواخر هفته جاری با شدت و ضعف در استان ادامه دارد.

    کارشناس هواشناسی گیلان خاطر نشان کرد: بر اساس خروجی مدل‌های هواشناسی شدت فعالیت این سامانه بارشی طی روزهای دوشنبه و سه شنبه پیش‌بینی شده که بارش‌ها طی این ۲ روز در برخی مناطق شدید و قابل ملاحظه خواهد بود.

    وی اظهار کرد: احتمال بالاآمدن آب سطح رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر عمومی طی این مدت وجود دارد از اینرو ضروریست تا از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری شود و احتیاط لازم در هنگام رانندگی به عمل آید.

    کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به کاهش دمای هوا طی این مدت بین ۶ تا ۱۰ درجه سلسیوس خاطر نشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ازبرم سیاهکل با ۳۱ درجه گرمترین و دیلمان با ۱۰ درجه خنک ترین مناطق استان بودند، دمای رشت دیروز ۲۷ تا ۲۸ درجه سلسیوس بوده و دمای فعلی این شهر ۲۱ درجه و رطوبت ۹۰ درصد است.

    وی اظهار کرد: دریا طی این مدت با ارتفاع موج بیش از ۲ متر برای فعالیت های دریانوردی و شنا نامناسب است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=92583

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *