×

بازدید رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از پروژه های نیمه تمام استان گیلان

  • کد نوشته: 9642
  • ۱۳۹۵-۱۱-۰۱
  • 67 بازدید
  • ۰
  • رئیس سازمان نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس کشور از پروژه نیمه تمام اردوگاه کشوری باغ تالش محله خشکبیجار و پروژه های آموزشی لاهیجان بازدید کردند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان، محمد تقی نظرپور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان […]

    بازدید رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از پروژه های نیمه تمام استان گیلان
  • رئیس سازمان نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس کشور از پروژه نیمه تمام اردوگاه کشوری باغ تالش محله خشکبیجار و پروژه های آموزشی لاهیجان بازدید کردند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان، محمد تقی نظرپور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس کشور در بازدید از اردوگاه باغ تالش محله خشکبیجار در جریان ساخت خوابگاه های دانش آموزی قرار گرفت.

    بدین شرح که در این اردوگاه ۱۰ خوابگاه ۱۰۰ متری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان ساخته شود که تاکنون یک واحد آن به بهره برداری رسیده است و همچنین بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است در کنار این خوابگاهها در صورت تأمین اعتبار ۱۵ آلاچیق و سالن ورزشی احداث شود.

    وی درادامه باحضور در لاهیجان از پروژه های مدارس شاهد و طرح نیمه تمام استخر فرهنگیان این شهرستان دیدن کرد.

    گفتنی است عملیات ساخت این پروژه ها از سال ۹۱ آغاز شده و تاکنون برای استخر فرهنگیان ۲۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و برای احداث مجموعه مدارس شاهد هم تاکنون ۷۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9642

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *