×

بازی مقابل نفت یک دیدار ۶ امتیازی است

  • کد نوشته: 26539
  • ۱۳۹۶-۰۹-۳۰
  • 117 بازدید
  • ۰
  • در زمان سرمربی سابق سپیدرود تنها مدرک من قابلیت صدور کارت سرمربیگری را داشت سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: سپیدرود در ۵ دیدار اخیر خود ۵ باخت تجربه کرده است و نفت تهران نیز شرایطی مشابه سپیدرود دارد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، امیدرضا روان‌خواه سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در […]

    بازی مقابل نفت یک دیدار ۶ امتیازی است
  • در زمان سرمربی سابق سپیدرود تنها مدرک من قابلیت صدور کارت سرمربیگری را داشت

    سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: سپیدرود در ۵ دیدار اخیر خود ۵ باخت تجربه کرده است و نفت تهران نیز شرایطی مشابه سپیدرود دارد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، امیدرضا روان‌خواه سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت طلاییه اظهار کرد: دیدار مقابل نفت تهران یک بازی ۶ امتیازی است و بازیکنانمان شرایط حساس تیم در جدول را درک می‌کنند.

    وی گفت: نفت تیم قابل‌احترامی برای ماست. روی کاغذ می‌گویند نفت شانس زیادی در این بازی ندارد ولی یادمان نرود این دیدار در سطح لیگ برتر برگزار می‌شود و نفت از بازیکنانی باسابقه ملی برخوردار است که کادر فنی باانگیزه‌ای دارد. بازیکنان ما انگیزه بالایی برای دیدار مقابل این تیم دارند و امیدواریم با دست‌پر از این دیدار خارج شویم.

    روان‌خواه در مورد جدایی ناگهانی از سپیدرود گفت: فقط یک دلیل باعث جدایی من نشد. مشکلاتی نظیر نبود مسکن مناسب، مشکلات مالی و دوری از خانواده را می‌شود تحمل کرد. یک سری از مسائل دیگری بود که با اصول من در کار کردن مغایرت داشت. احساس کردم که نمی‌توانم با این وضعیت کارکنم. همه زندگی ما فوتبال نیست که بخواهیم همه اصول انسانی خود را زیر پا بگذاریم. به همین دلیل از سپیدرود جدا شدم.

    وی گفت: اصلاً برایم مهم نبود که کارت مربیگری من به‌عنوان سرمربی بوده است و از این موضوع هم اطلاعی نداشتم. البته این را می‌دانم که تنها کسی که مدرک مربیگری‌اش اجازه می‌داد به‌عنوان سرمربی صادر شود من بودم.

    روان‌خواه بیان کرد: با مبلغی که بابت ایشخانیان پرداخت کردیم نمی‌شود یک بازیکن باکیفیت ایرانی جذب کرد. نمی‌خواستیم وارد بازار کاذب در فوتبال ایران شویم و به بازیکنانی که درخواست ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومانی دارند تن بدهیم. اعتقاد من این بود که این پول را بین بازیکنان فعلی خودمان تقسیم کنیم.

    سرمربی سپیدرود گفت: در لیست سپیدرود ۲ جای خالی وجود دارد و ۴ هفته برای نقل و انتقالات فرصت است. ازآنجایی‌که نمی‌توانستیم در بازی نفت از بازیکنان جذب‌شده استفاده کنیم، به همین دلیل شتاب‌زده عمل نکردیم و بعد از بازی نفت تهران برای جذب بازیکن تصمیم درستی اتخاذ می‌کنیم.

    وی افزود: امید سام کن، احمد آهی و محمدرضا الماسخاله را به دلیل مصدومیت مقابل نفت تهران در اختیار نداریم. نمی‌خواهم بهانه بیاورم ولی تنها با یک دفاع وسط اورجینال پا به نبرد مقابل نفت می‌گذاریم. از بازیکن دیگری در پست غیرتخصصی استفاده می‌کنیم و به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.

    روان‌خواه گفت: در نقل و انتقالات هر فردی دیدگاه خودش را دارد ولی واقعیت این است که نه اینکه ما اصلاً پول نداشته باشیم. شرایط نرمالی برای تیمداری و بازی فوتبال ایجادشده است ولی اگر بازیکنی که بخواهد تأثیرگذار باشد آن‌هم در نیم‌فصل معمولاً کمتر وجود دارد و تیم‌ها حاضر به از دست دادن بازیکن باکیفیتشان نیستند.

    سرمربی سپیدرود رشت تصریح کرد: بازیکنان باکیفیتی که قصد جدایی دارند اولویت خود را سپیدرود قرار نمی‌دهند و تیم‌هایی نظیر استقلال، پرسپولیس و یا تیم‌هایی که شرایط مالی خوبی دارند را انتخاب می‌کنند. به بازیکنانم ایمان‌دارم. در بستن تیم نقشی نداشتم ولی به تک‌تک بازیکنان ایمان‌دارم. بازیکنان سپیدرود توانایی نگه‌داشتن سپیدرود در لیگ برتر را دارند. شاید ۵۰ درصد توانایی بازیکنان سپیدرود را در نیم‌فصل اول بنا به هر دلایلی دیدیم. شرایط را به‌گونه‌ای در حال آماده کردن هستیم که بیشترین بهره‌وری از توانایی بازیکنان را داشته باشیم. ۶ جلسه است با تیم تمرین می‌کنم و با توجه به ۵ باخت متوالی که داشتیم کار بسیار سختی برای ریکاوری روحی بازیکنان بر عهده ما بود. بازیکنان هنوز هم با شرایط ایدآل فاصله دارند و این نوید را می‌دهم که این تیم حتماً در لیگ برتر باقی خواهد ماند.

    وی در مورد سرپرست جدید تیم گفت: با شناختی که بنده از آقای ناظمی دارم و صحبتی که داشتیم ایشان هیچ‌وقت در مسائل فنی دخالت نمی‌کند ولی من حتماً از ایشان در بحث تجربه‌ای که دارند کمک خواهم گرفت. ایشان به‌عنوان سرپرست به تیم اضافه شدند و وقتی یک سرپرست فوتبال را بداند شرایط بهتری به وجود می‌آید. من بدون هیچ دستیاری به رشت آمدم چون می‌دانستم بچه‌های این شهر لیاقت بودن در تیم را دارند. حق‌شناس و مهدوی را به تیم برگرداندم. برگشتن آقای ناظمی به‌عنوان سرپرست به تیم حتماً می‌تواند به مجموعه ما کمک کند/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=26539

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *