×

با استقبال خوب هنرمندان تئاتر و تدریس کارگردان لاهیجانی: کارگاه تخصصی تئاتر خیابانی در مجتمع کوثر الوند برگزار گردید

  • کد نوشته: 20666
  • ۱۳۹۶-۰۶-۱۴
  • 160 بازدید
  • ۰
  • با هماهنگى دفتر تخصصى تاتر خیابانى اداره کل هنرهاى نمایشى و انجمن هنرهاى نمایشى شهر الوند کارگاه تخصصی تئاتر خیابانی با استقبال خوب هنرمندان تئاتر در مجتمع کوثر الوند برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از ایران تئاتر کارگاه تخصصی تئاتر با موضوع مبانی بازیگری و کارگردانی در تئاتر خیابانی […]

    با استقبال خوب هنرمندان تئاتر و تدریس کارگردان لاهیجانی: کارگاه تخصصی تئاتر خیابانی در مجتمع کوثر الوند برگزار گردید
  • با هماهنگى دفتر تخصصى تاتر خیابانى اداره کل هنرهاى نمایشى و انجمن هنرهاى نمایشى شهر الوند کارگاه تخصصی تئاتر خیابانی با استقبال خوب هنرمندان تئاتر در مجتمع کوثر الوند برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از ایران تئاتر کارگاه تخصصی تئاتر با موضوع مبانی بازیگری و کارگردانی در تئاتر خیابانی با استقبال خوب هنرمندان تئاتر در مجتمع کوثر و به همت انجمن نمایش الوند برگزار شد.

    مدرس این کارگاه امیر رجب پور هنرمند لاهیجانی با تجربه ی این رشته هنری بود که با ارائه مختصری از مبانی و تاریخ تئاتر خیابانی و با نمایش گذاشتن نمونه های موفق اجراء شده آن در جشنواره های ایران و دنیا، هنرجویان و هنرمندان را بیشتر آشنا ساخت.

    در این کارگاه که قریب ۵۰ نفر از هنرجویان و علاقمندان حضور داشتند، تلاش شد با اجراء عملی در روی صحنه، هنرمندان را با تعاریف و گرایش های ویژه ای که از این هنر در سطح جهان عنوان می شود آگاه ساخت.

    در ادامه مسئول انجمن نمایش شهر الوند در خصوص برگزاری این کارگاه ها عنوان کرد: این کارگاه تخصصی اولین دوره از کارگاه های تخصصی انجمن نمایش بود که در مجموع ۱۰ کارگاه تا پایان امسال برگزار خواهد شد و تلاش خواهد شد در پایان با برگزاری آزمون به هنرجویان و هنرمندانی که در این کارگاهها شرکت می کنند گواهینامه هم اعطاء گردد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=20666

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *