×

با اعلام افتخاری؛ داریوش شجاعیان با قرارداد سه ساله به استقلال تهران پیوست

  • کد نوشته: 16956
  • ۱۳۹۶-۰۳-۲۸
  • 75 بازدید
  • ۰
  • قرارداد داریوش شجاعیان با باشگاه استقلال امضا شد. سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال با اعلام این خبر به سایت رسمی باشگاه گفت: پیرو مذاکرات قبلی باشگاه استقلال با داریوش شجاعیان و پس از کسب موافقت باشگاه گسترش فولاد تبریز، این بازیکن به صورت قطعی به استقلال تهران پیوست و قرارداد ۳ ساله خود را […]

    با اعلام افتخاری؛ داریوش شجاعیان با قرارداد سه ساله به استقلال تهران پیوست
  • قرارداد داریوش شجاعیان با باشگاه استقلال امضا شد.

    سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال با اعلام این خبر به سایت رسمی باشگاه گفت: پیرو مذاکرات قبلی باشگاه استقلال با داریوش شجاعیان و پس از کسب موافقت باشگاه گسترش فولاد تبریز، این بازیکن به صورت قطعی به استقلال تهران پیوست و قرارداد ۳ ساله خود را امضا کرد.

    او افزود: شجاعیان یکی از بازیکنان خوب لیگ در فصل گذشته بود که عملکرد مطلوبی در تیم سابق خود داشت. حضور او در استقلال را خوش آمد می گویم و امیدوارم در استقلال روزهای خوب و موفقیت آمیزی را پیش رو داشته باشد.

    مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان اظهار داشت: جا دارد از جناب آقای زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد و آقای نصیرزاده مدیرعامل این باشگاه بابت همکاری که جهت این انتقال داشتند، تشکر کنم. همانطور که به هواداران وعده داده بودیم مشغول جذب بازیکنان خوب و اثر گذار برای تیم هستیم. مذاکرات ما بازیکنان مد نظر کادرفنی ادامه دارد و به زودی خبرهای خوش دیگری تقدیم هواداران خواهیم کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16956

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *