×

با توهین‌کنندگان به رئیس‌جمهور برخود جدی شود/ به خاطر شکست سخت‌شان در انتخابات اخیر عصبانی هستند

  • کد نوشته: 17226
  • ۱۳۹۶-۰۴-۰۳
  • 58 بازدید
  • ۰
  • نماینده اداوار مجلس با بیان اینکه امیدواریم با توهین‌کنندگان به رئیس‌جمهور برخورد جدی شود گفت: عده ای به واسطه شکست سخت‌شان در انتخابات اخیر عصبانی هستند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» احمد رمضان پور در خصوص توهین به رئیس‌جمهور در روز قدس اظهار داشت:عده‌ای احساس حقارت و شکست می‌کنند ولی راه و جبران […]

    با توهین‌کنندگان به رئیس‌جمهور برخود جدی شود/ به خاطر شکست سخت‌شان در انتخابات اخیر عصبانی هستند
  • نماینده اداوار مجلس با بیان اینکه امیدواریم با توهین‌کنندگان به رئیس‌جمهور برخورد جدی شود گفت: عده ای به واسطه شکست سخت‌شان در انتخابات اخیر عصبانی هستند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» احمد رمضان پور در خصوص توهین به رئیس‌جمهور در روز قدس اظهار داشت:عده‌ای احساس حقارت و شکست می‌کنند ولی راه و جبران شکست، این نیست.

    نماینده ادوار مجلس افزود: باید فکر کنند که چرا در انتخابات شکست خوردند، نقاط ضعف خودشان را تبدیل به نقاط قوت کنند و اعتماد مردم را نسبت به خودشان جلب کنند.

    سرلیست اصلاح‌طلبان در انتخابات‌ شورای‌ شهر رشت با بیان اینکه عده‌ای به واسطه شکست‌سخت‌شان در انتخابات اخیر عصبانی هستند،گفت:امیدواریم مقامات‌کشوری با این حرکتی که سرمنشا یک آشوب محسوب می‌شود برخورد جدی کنند.

    به گزارش‌ گیل و دیلم، رمضانپور دیروز هم در اولین واکنش به هتک‌حرمت ریاست‌جمهوری آن را تلاش‌ برای دو قطبی‌سازی جامعه خوانده بود و خواستار برخورد جدی دادستان تهران با عاملان این بی حرمتی شده بود/ایلنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17226

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *