×

با تکیه به نفت نمیتوان اقتصاد پایداری داشت/ با همدلی میشود به هدف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی دست پیدا کرد

  • کد نوشته: 17809
  • ۱۳۹۶-۰۴-۱۸
  • 92 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان مهندس سید محمد احمدی در دیدار امروز رئیس و کارمندان اداره امور مالیاتی شهرستان با ایشان، افزود: با تکیه به نفت نمی‌توان اقتصاد پایداری داشت. در دولت تدبیر و امید تکیه دولت به منابع ناپایداری همچون نفت که در کش و […]

    با تکیه به نفت نمیتوان اقتصاد پایداری داشت/ با همدلی میشود به هدف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی دست پیدا کرد
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان مهندس سید محمد احمدی در دیدار امروز رئیس و کارمندان اداره امور مالیاتی شهرستان با ایشان، افزود: با تکیه به نفت نمی‌توان اقتصاد پایداری داشت. در دولت تدبیر و امید تکیه دولت به منابع ناپایداری همچون نفت که در کش و قوس های بازار جهانی افت و خیزهای غیرقابل پیش بینی و متزلزلی دارد کاهش یافته و برای اولین بار در چند سال اخیر درآمدهای مالیاتی از درآمدهای حاصل ازفروش نفت پیشی گرفته است.

    وی خاطر نشان کرد: تلاش برای تغییر نگرش مردم نسبت به پرداخت مالیات و افزایش سطح آگاهی آنان با استفاده از مولفه های اطلاع رسانی و فرهنگسازی، کشور را برای رسیدن به اهداف خود یاری می دهد.

    فرماندار لاهیجان اظهار داشت: عدم شفافیت در اقتصاد باعث بوجود آمدن فساد میشود. بسیاری از کشور های که امروزه شفاف ترین اقتصاد دنیا را به خود اختصاص میدهند بر اساس یک برنامه مدون و رو به جلو حرکت کرده‌اند.

    مهندس احمدی عنوان کرد: میتوان با الگو برداری از کشورهای موفق در بخش اقتصادی مطابق با قانون اساسی و در چهارچوب موازین اسلامی به پیشرفت کشور کمک کرد. با همدلی و با وجود این همه سرمایه با ارزش در کشور عزیزمان ایران میشود به هدف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی دست پیدا کرد.

    وی افزود: اداره امور مالیاتی لاهیجان کمترین گزارش حاصله از شکایات مردمی را به خود تخصیص داده و از جمله ادارات فعال و پویای شهرستان است که بطور گمنام در حال خدمتگذاری به مردم میباشد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17809

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *