×

با حضور استاندار گیلان؛ طرح گازرسانی به ۲۴ روستای سیاهکل به بهره برداری رسید

  • کد نوشته: 10508
  • ۱۳۹۵-۱۱-۱۳
  • 184 بازدید
  • ۰
  • طرح گازرسانی به روستاها در نخستین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار گیلان در سیاهکل به بهره برداری رسید. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، محمدعلی نجفی در اولین روز از دهه مبارک فجر در مراسم افتتاح گاز رسانی به ۲۴ روستای شهرستان سیاهکل، افزود: از اینکه امروز در کنار شما مردم عزیز […]

    با حضور استاندار گیلان؛  طرح گازرسانی به ۲۴ روستای سیاهکل به بهره برداری رسید
  • طرح گازرسانی به روستاها در نخستین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار گیلان در سیاهکل به بهره برداری رسید.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، محمدعلی نجفی در اولین روز از دهه مبارک فجر در مراسم افتتاح گاز رسانی به ۲۴ روستای شهرستان سیاهکل، افزود: از اینکه امروز در کنار شما مردم عزیز و کارگزاران شما شاهد پیشرفت و آبادانی محل سکونتان هستیم بسیار خوشحالم.

    وی ادامه داد: عمر انسان به مثابه یک لحظه می‌گذرد و آنچه اهمیت پیدا می‌کند خدمت به مردم در کنار محبت، دوستی و عشق است.

    استاندار گیلان با بیان اینکه ۳۰ درصد از پروژه‌های گاز رسانی دهه فجر در سیاهکل افتتاح شده تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۱۰ میلیارد تومان هزینه شد و شاخص گاز رسانی شهرستان را به ۷۹ درصد رساند.

    وی اظهار کرد: اول انقلاب هیچ روستایی گاز نداشت اما با همت دولت‌های مختلف هم اکنون شاخص گاز رسانی در استان گیلان از ۶۳ درصد به ۹۳ درصد در دولت تدبیر و امید ارتقا پیدا کرده است.

    نجفی گفت: در سایر حوزه‌ها هم پیشرفت خوبی داشته‌ایم و همچنان اقدامات خوبی در حال صورت پذیری است.

    استاندار گیلان با اشاره به توصیه امام راحل و رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم شفاف سازی و گزارش عملکرد برای مردم خاطر نشان کرد: لازم است خدمات دولت به خوبی برای مردم تبیین شود و این وظیفه کارگزاران است.

    وی به فضای خوب اقتصادی کشور که در سایه توافقات هسته‌ای و موضوع برجام بدست آمده اشاره و عنوان کرد: باید از این فضا برای جذب هر چه بیشتر سرمایه گذار به کشور استفاده کنیم.

    نجفی با ابراز خرسندی از اقدامات و خدمات موثر کارگزاران و مدیران شهرستانی و استانی بر ادامه این روند تاکید و خاطر نشان کرد: بنده با تمام ظرفیت در کنار شما هستم.

    استاندار گیلان در پایان با توجه به توفیقاتی که در حوزه‌های مختلف شهرستان سیاهکل بروز و ظهور کرده است، یادآور شد: کمک می‌کنیم تا سیاهکل توسعه بیشتری یابد./ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=10508

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *