×

با حضور مدیر کل امور شهری استانداری گیلان ؛ صادق پور به عنوان شهردار لنگرود معارفه شد

  • کد نوشته: 83344
  • ۱۴۰۱-۰۸-۳۰
  • 132 بازدید
  • ۰
  • ‎ گیل و دیلم | مراسم تودیع و معارفه سرپرست و شهردار جدید شهرداری لنگرود با حضور مدیر کل امور شهری استانداری گیلان ، امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان لنگرود برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام فداکار رئیس شورای شهر لنگرود ضمن قدردانی از زحمات ۱۶ ماهه آقای طالبی سرپرست […]

    با حضور مدیر کل امور شهری استانداری گیلان ؛ صادق پور به عنوان شهردار لنگرود معارفه شد
  • گیل و دیلم | مراسم تودیع و معارفه سرپرست و شهردار جدید شهرداری لنگرود با حضور مدیر کل امور شهری استانداری گیلان ، امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان لنگرود برگزار شد.

    در این مراسم حجت الاسلام فداکار رئیس شورای شهر لنگرود ضمن قدردانی از زحمات ۱۶ ماهه آقای طالبی سرپرست شهرداری؛ برای آقای صادق صادق پور شهردار جدید شهر لنگرود آرزوی موفقیت نمود.

    طالبی سرپرست شهرداری لنگرود نیز ضمن قدردانی از حمایت های اعضای شورای لنگرود در مدت ۱۶ ماهه سرپرستی خودگفت: خدا را شاکرم که توفیق خدمت گزاری به مردم فهیم لنگرود نصیب بنده گردید.

    طالبی با بیان این جمله که با اتحاد و همدلی میتواتیم باعث توسعه عمرانی، اقتصادی فرهنگی شهر و کشورمان باشیم؛ گفت: برای آقای صادق پور آرزوی موفقیت دارم و به نوبه خود به همراه مجموعه شهرداری در راستای اعتلای شهر لنگرودهمراه ایشان خواهم بود.

    وی  در ادامه ساماندهی پسماند و رسیدگی به دیون معوقه شهرداری ، بحث حقوق و بیمه تامین اجتماعی کارکنان،  ۱۲۳۰۰ متر مربع بتن ریزی، ۷۸۰۰۰ متر مربع آسفالت، ۱۳۱۰ متر طول لوله گذاری  و ۱۹۰۰۰ متر مربع پالت کاری بخشی از عملکرد مجموعه شهرداری لنگرود در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ عنوان نمود.

    آرنگ مدیر کل امور شهری استانداری مهمان ویژه این مراسم نیز گفت: شهر سکونت گاهی  است که باید که باید موضوعات روحی و آسایش مردم را فراهم سازد.شهر ساخته نمی‌شود مگر با حضور مردم و مشارکت مردم.

    مدیر کل امور شهری استانداری گیلان بیان داشت: در بحث مدیریت شهری سه اصل هوشمند سازی؛ حداقل منابع با بیشترین بهره وری  و جلب مشارکت مردم و سرمایه گذاران باید رعایت گردد.

    وی استان گیلان را سومین استان از نظر تراکم جمعیتی عنوان نمود و گفت: تغییر شرایط اقلیمی باعث توسعه شهرنشینی شده و این تغییرات موجب شده تا بحث مسائل زیست محیطی و بحث پسماند مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

    آرنگ افزود: خوشبختانه شهر لنگرود در بحث پسماند مدیریت شده اما حتما باید جهت تخصیص اعتبار طرح جامع مدیریت پسماند تهیه و ارائه گردد.

    حجت الاسلام نقوی امام جمعه شهرستان لنگرود نیز بیان داشت: در معارف دینی ما شهر بر پایه مردم ، از مردم و برای مردم ساخته شده است. اگر در مدیریت شهری به مسئله مردم توجهی نگردد ؛ و در راستای تربیت انسان قدم برداشته نشود؛ نه تنها آبادانی و عمرانی حاصل نگردیده بلکه سرمایه ها نیز تلف خواهد گشت.

    امام جمعه شهرستان لنگرود ضمن قدردانی از زحمات ۱۶ ماهه آقای طالبی سرپرست شهرداری لنگرود؛ خطاب به آقای صادق پور گفت: شورای شهر لنگرود از بهترین شوراهای کشور است. فرصت مناسبی است تا در کنار هم خدمات با ارزشی برای مردم لنگرود فراهم گردد.

    جلالی فرماندار لنگرود نیز  بیان داشت: مدیران باید در امورات خود چهار اصل شفاف سازی، هوشمند سازی، مردمی سازی و کارآمد سازی را سرلوحه کار خود قرار داده و در راستای عدالت اجتماعی از تلاشی دریغ نمایند.

    فرماندار لنگرود افزود: بحث مدیریت پسماند، ایجاد فرصت مناسب برای حضور گردشگران و سرمایه گذاران و ایجاد درآمد پایدار برای شهروندان لنگرودی از مواردی است که باید دغدغه همه مدیران شهرستان باشد و در این راستا گام بردارند.

    صادق صادق پور شهردار جدیدلنگرود پس از دریافت حکم از استانداری گیلان و  قرائت سوگند نامه ؛گفت: از اعضای شورای شهر لنگرود قدردانی می کنم که به بنده اعتماد نمودند و امیدوارم بتوانم با استعانت از پروردگار متعال، دعای شما بزرگواران و مردم خوب لنگرود؛ جوابگوی تک تک شهروندان لنگرود باشم.

    صادق صادق پور شهردار لنگرود بیان داشت:  جامعه از افراد مختلف تشکیل شده و باید به تک تک ابعاد مختلف روانی، فرهنگی؛ سیاسی، اقتصادی ، عمرانی و شهرسازی توجه گردد. از آنجا که یک فرد به تنهایی توانایی و علم رسیدگی به تمام مسائل یک جامعه را نداشته ، ضرورت مشارکت عمومی مردم ملموس می‌گردد.

    شهردار لنگرود اظهار داشت: از شما بزرگواران میخواهم همچون سنوات گذشته همراه و همیار بنده بوده تا بتوانیم در راستای اعتلای طرح تفصیلی و راهبردی شهر قدم برداشته و شاهد آبادانی و عمرانی بیشتر شهر باشیم/فاطمه مشفق

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=83344

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *