×

با حضور مردم روزه دار گیلان: تشییع پیکر استاندار فقید گیلان در رشت برگزار می شود

  • کد نوشته: 16402
  • ۱۳۹۶-۰۳-۰۹
  • 86 بازدید
  • ۰
  • مراسم تشییع پیکر مهندس روح الله قهرمانی چابک استاندار فقید گیلان صبح فردا در رشت برگزار می شود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» پیکر مهندس روح الله قهرمانی چابک استاندار فقید گیلان صبح فردا چهارشنبه ۱۰ خردادماه راس ساعت ۱۰ صبح بر روی دستان مسئولین و مردم روزه دار استان از میدان فرهنگ […]

    با حضور مردم روزه دار گیلان:  تشییع پیکر استاندار فقید گیلان در رشت برگزار می شود
  • مراسم تشییع پیکر مهندس روح الله قهرمانی چابک استاندار فقید گیلان صبح فردا در رشت برگزار می شود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» پیکر مهندس روح الله قهرمانی چابک استاندار فقید گیلان صبح فردا چهارشنبه ۱۰ خردادماه راس ساعت ۱۰ صبح بر روی دستان مسئولین و مردم روزه دار استان از میدان فرهنگ به سمت میدان شهدای ذهاب رشت (شهرداری) تشییع و برای خاکسپاری به چابکسر انتقال داده خواهد شد.

    همچنین مراسم تشییع پیکر مهندس قهرمانی عصر فردا راس ساعت ۱۶ نیز از مسجد بازار چابکسر به سمت امامزاده ابوحعفر ابیض میانده چابکسر برگزار می شود.

    به گزارش گیل و دیلم، روح‌الله قهرمانی چابک متولدسال ۱۳۳۶در شهرستان چابکسر بود، وی استاندار گیلان در دولت نهم و دهم و سفیر کبیر ایران(سفیر تام‌الاختیار)در کشور کویت بوده است.

    مهندس قهرمانی چابک تا قبل از استانداری مسئولیت پروژه های ملی عمرانی و اقتصادی بزرگی را در استان های فارس، اصفهان، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، مازندران، شرکت ملی نفت ایران، مناطق آزاد و… را بعهده داشت و به ویژه در امور اجرایی مجرب و دارای دیدگاه های سازنده و خلاقی بوده است. از این منظر وی در میان استانداران دیگر در کشور و گیلان کارنامه ویژه تری دارد.

    گفتنی است، روح‌الله قهرمانی چابک استاندار اسبق گیلان امروز در سن ۶۰ سالگی دعوت حق را لبیک گفت/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16402

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *