×

با حضور معاون فرماندار شهرستان رشت؛ برگزاری مراسم تحلیف بهراد ذاکری، عضو علی البدل شورای شهر

  • کد نوشته: 32859
  • ۱۳۹۷-۰۳-۲۹
  • 137 بازدید
  • ۰
  • مراسم تحلیف بهراد ذاکری، عضو علی البدل شورای شهر رشت با حضور معاون فرماندار شهرستان رشت؛ برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم،چهل و پنجمین جلسه صحن شورا رشت، جلال الدین محمد شکریه به دلیل استعفا از صحن شورا، تودیع و مراسم تحلیف بهراد ذاکری، عضو علی البدل پنجمین دوره شورای شهر رشت، […]

    با حضور معاون فرماندار شهرستان رشت؛ برگزاری مراسم تحلیف بهراد ذاکری، عضو علی البدل شورای شهر
  • مراسم تحلیف بهراد ذاکری، عضو علی البدل شورای شهر رشت با حضور معاون فرماندار شهرستان رشت؛ برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم،چهل و پنجمین جلسه صحن شورا رشت، جلال الدین محمد شکریه به دلیل استعفا از صحن شورا، تودیع و مراسم تحلیف بهراد ذاکری، عضو علی البدل پنجمین دوره شورای شهر رشت، برگزار شد .

    رئیس شورای شهر رشت در این جلسه از همراهی جلال الدین محمد شکریه در زمان حضورشان در شورای شهر، تقدیر کرد و افزود: با مصوبه شورا، شکریه به عنوان مشاور عالی مالی و اقتصادی شورای شهر با شورای پنجم همکاری خواهد داشت .

    امیر حسین علوی،اظهار کرد:در این جلسه مراسم تحلیف بهراد ذاکری، عضو جدید شورای شهر رشت، برگزار می شود .

    وی ابراز امیدواری کرد؛ با حضور عضو جدید شورا، روند فعالیتهای شورای پنجم بیشتر شود .

    معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان رشت نیز در صحن شورا، از زحمات شکریه در کسوت شورای شهر تقدیر و تاکید کرد: ایشان منشا خیر بودند و امیدواریم این اثر تداوم داشته باشد .

    انصاری ب تصریح کرد: جایگاه شورا به لحاظ قانونی و عقلی مشخص است و تصمیم های جمعی مسلما پخته تر است .

    وی با اشاره به اصول قانون اساسی و نظارت شوراها بر عملکرد شهرداری ها تصریح کرد: در کلام خدا و روایات به اصل شورا توجه ویژه ای شده است. وظایف شورا متنوع است بنابراین امروزه نقش شوراها،به مثابه کنشگران مرزی می باشند بدان معنا که با وجود آنکه جزو ارکان حکومت هستند اما برآمده از مردم و مرجعیت مردم را بر عهده دارند.

    انصاری با تاکید بر این که مدیریت مطالبات مردم یکی از کارهای ضروری شوراست گفت: اگر نتوانیم درخواست های شهروندان را اولیت بندی و برآورده کنیم، سرمایه اجتماعی مردم را از دست می دهیم و در شرایط کنونی کشور با تنوع مشکلات، نقش شوراها تعدیل و اولویت بندی مطالبات و برآوردن آن است .

    معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری خاطرنشان کرد: شهر رشت مشکلاتی دارد که باید برای آن برنامه داشت .

    انصاری ادامه داد: آموزش و آگاهی شهروندان به حقوق و تکالیف شهروندی نقش موثری در توسعه شهر خواهد داشت و در چنین شرایطی مدیریت شهری آسانتر خواهد بود .

    وی افزود:مدیریت مطالبات مردم باید در دستور کار شورای شهر رشت قرار گیرد .

    به گزارش گیل و دیلم، مراسم سوگند بهراد ذاکری، عضو جدید شورای شهر رشت، با حضور نماینده فرماندار شهرستان رشت برگزار شد. متن سوگند نامه توسط اسماعیل حاجی پور قرائت و عضو جدید شورای شهر رشت،قسم یاد کرد که به وظایف خود در شورای شهر و رعایت صرفه و صلاح و پیشرفت امور شهر و شهرداری اهتمام کند و در ادامه، ضمن تقدیر و تجلیل از جلال الدین محمد شکریه، متن ابلاغیه جدید وی قرائت شد و عضو پیشین شورای پنجم و عضو هیات رئیسه اتاق اصناف کشور به عنوان مشاور عالی مالی و اقتصادی شورای شهر رشت، منصوب شد/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=32859

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *