×

با حضور هیات عالی رتبه قوه قضاییه و خانه صنعت ، معدن و تجارت ایران؛ نشست رسیدگی به مشکلات صنایع گیلان در شهرک صنعتی لاهیجان برگزار گردید

  • کد نوشته: 35170
  • ۱۳۹۷-۰۵-۲۶
  • 72 بازدید
  • ۰
  • جلسه قضایی با شرکت کارشناسان معاونت اجتماعی قوه قضائیه و خانه صنعت ، معدن و تجارت ایران برای رسیدگی به مشکلات بانکی و ثبتی شرکت ها و واحدهای صنعتی گیلان در لاهیجان تشکیل شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی خانه صنعت ، معدن و تجارت ایران و […]

    با حضور هیات عالی رتبه قوه قضاییه و خانه صنعت ، معدن و تجارت ایران؛  نشست رسیدگی به مشکلات صنایع گیلان در شهرک صنعتی لاهیجان برگزار گردید
  • جلسه قضایی با شرکت کارشناسان معاونت اجتماعی قوه قضائیه و خانه صنعت ، معدن و تجارت ایران برای رسیدگی به مشکلات بانکی و ثبتی شرکت ها و واحدهای صنعتی گیلان در لاهیجان تشکیل شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی خانه صنعت ، معدن و تجارت ایران و مدیرعامل شهرک صنعتی لاهیجان در گفتگویی ، گفت: در دهمین جلسه کمیسیون قضایی خانه صنعت ، معدن و تجارت ایران که عصر دیروز (چهارشنبه) در لاهیجان برگزار شد؛ موارد قانون گریزی بانک ها و اداره های دولتی با حضور معاون دادستان گیلان و مدیرکل معاونت پیشگیری وقوع جرم قوه قضاییه در شهرک صنعتی لاهیجان تشکیل شد.

    پیمان پورنصیری افزود: در این جلسه واحدهای صنعتی به موضوعات بانکی و ثبتی اعتراض داشتند و عدم اجرای قانون و مشکلات قانونی که در دستگاه های دولتی وجود دارد را مطرح کردند که تا هفته دیگر صورتجلسه این نشست آماده و به معاونت اجتماعی قوه قضاییه ارسال می شود تا دستور قضایی نسبت به رفع مشکلات این واحدهای صنعتی صادر شود.

    وی ادامه داد: در بازه زمانی مشخصی ، موضوعات مطرح شده طی لیستی توسط کمیسیون قضایی خانه صنعت ، معدن و تجارت ایران به معاونت قوه قضاییه انعکاس داده می شود و پس از صدور دستور قضایی به شهرستان ها عودت داده خواهد شد که دادستان هر شهرستان و استان، مجری این مصوبات هستند.

    پورنصیری با اشاره به اینکه این جلسات به شکل متناظر در همه استان ها ادامه می یابد، یادآور شد: بیشترین مشکل واحدهای صنعتی در حال حاضر، رعایت نکردن نرخ تسهیلات و مشکلات مربوط به افزایش نرخ ارز است که در این جلسه ، بحث بانکی، حقوقی و قضایی مطرح شد و در جلسه های بعدی که یک ماه دیگر در بندرعباس برگزار خواهد شد، 

    *مشکلات ارزی مورد بررسی قرار می گیرند

    مدیرکل پیشگیری های مردمی و مشارکت های مدنی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه نیز در این نشست با اشاره به اینکه نباید همه چیز قضایی شود، گفت: بازرسی و مطالبه گری یکی از وظایف قوه قضاییه است و همه تلاش ها برای حل مشکلات مردم است .

    سید علی رفاهی از صنعتگران خواست قوه قضاییه را پناهگاه خود بدانند و حل مشکلات خود از طریق قانون و مراجع قانونی را پیگیری کنند.

    وی گفت: کمیته قضایی در حمایت از تولید و صنعت زیر نظر رئیس کل دادگستری ها در استان ها تشکیل شده که به مشکلات این بخش رسیدگی می کند.

    لازم به ذکر است ابتدای این نشست واحدهای صنعتی گیلانی که دچار مشکلات قضایی و حقوقی بودند مشکلات خود را در کمسیون حقوقی و قضایی خانه صنعت ، معدن و تجارت اعلام داشتند .

    همچنین پیش از این نشست هیات عالی رتبه قوه قضاییه ، قائم مقام دبیرکل خانه صنعت ، معدن و تجارت ایران ، اعضای کمسیون حقوقی و قضایی صنعت ، معدن و تجارت ایران و معاون دادستان گیلان و برخی از مسئولان استانی از واحد نادی واقع در شهرک صنعتی لاهیجان بازدید کردند .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=35170

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *