×

با حضور ۲۰ هزار بسیجی گیلانی؛ رزمایش «اقتدار عاشورایی» بسیجیان گیلان در رشت برگزار شد

  • کد نوشته: 37012
  • ۱۳۹۷-۰۷-۱۲
  • 60 بازدید
  • ۰
  • رزمایش «اقتدار عاشورایی» سپاهیان حضرت محمدرسول‌الله(ص) ۲ با حضور ۲۰ هزار بسیجی گیلانی همزمان با سراسر کشور در رشت برگزار شد. به گزارش گیل و دیلم، صبح پنجشنبه رزمایش «اقتدار عاشواریی» سپاهیان حضرت محمدرسول‌الله(ص) ۲ با حضور ۲۰ هزار بسیجی گیلانی همزمان با سراسر کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد. در سومین مرحله از رزمایش […]

    با حضور ۲۰ هزار بسیجی گیلانی؛ رزمایش «اقتدار عاشورایی» بسیجیان گیلان در رشت برگزار شد
  • رزمایش «اقتدار عاشورایی» سپاهیان حضرت محمدرسول‌الله(ص) ۲ با حضور ۲۰ هزار بسیجی گیلانی همزمان با سراسر کشور در رشت برگزار شد.

    به گزارش گیل و دیلم، صبح پنجشنبه رزمایش «اقتدار عاشواریی» سپاهیان حضرت محمدرسول‌الله(ص) ۲ با حضور ۲۰ هزار بسیجی گیلانی همزمان با سراسر کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد.

    در سومین مرحله از رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله علاوه بر تجمع بسیجیان و گوش جان سپردن به فرمایش مقام معظم رهبری،  بخشی از توان رزمی، دفاعی اقشار بسیج به نمایش گذاشته شد.

    *رزمایش فرصتی برای نمایش توانمندی بسیجیان 

    فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این جمع اجتماع ۲۰ هزار نفر بسیجیان این استان با اشاره به حضور مقتدرانه اقشار بسیج در هشت سال دفاع مقدس و سال های اخیر،  اظهارکرد: یکی از اهداف بسیجیان رفع موانع پیشرفت کشور و هموار کردن مسیر شکوفایی و اقتدار نظام است.

    سردار محمد عبدالله پور در ادامه با بیان اینکه  سپاه و بسیج با حضور در عرصه های مختلف تلاش کرده مسیر شکوفایی و اقتدار نظام هموار کند، افزود: رزمایش «اقتدار عاشورایی»  سپاهیان محمدرسول الله(ص)  ۲ در دو حوزه دفاعی و خدمات‌رسانی از ۹ شهریور در گیلان آغاز و مرحله سوم آن نیز امروز برگزار شد.

    وی با تاکید بر اینکه اجتماع بزرگ بسیجیان نمایشی از اقتدار و قدرت بسیجی است، گفت: در این اجتماع بخشی از توانمندی‌های بسیج به نمایش گذاشته شده است.

    فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: بسیجیان با اجرای رزمایش خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف عمرانی، افزایش خدمات اجتماعی، بهداشت و درمانی در نشان دادن اقتدار و انسجام و صلابت بسیج نقش‌آفرین هستند.

    *اقتدار غیرقابل انکار قدرت نظامی ایران در جهان 

    در ادامه این رزمایش مسئول بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) نیز اظهار کرد: ایستادگی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس برای دوام و ارتقای نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

    سردار محمدجعفر اسدی با اشاره به اقتدار روز افزون جمهوری اسلامی ایران در جهان، افزود: دشمن در تلاش است تا در مسیر توسعه و پیشرفت نظام موانعی ایجاد کند این در حالی‌ است که با توان و قدرت دفاعی و نظامی ایران دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=37012

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *