×

با حکم فرمانده ناجا؛ سردار اسحاقی به عنوان فرمانده انتظامی استان گیلان منصوب شد

  • کد نوشته: 20342
  • ۱۳۹۶-۰۶-۰۷
  • 67 بازدید
  • ۰
  • با حکم سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی ناجا، سردار محمدرضا اسحاقی به مدت دو سال به عنوان فرمانده انتظامی استان گیلان منصوب شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، با حکم سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی ناجا، سردار محمدرضا اسحاقی به مدت دو سال به عنوان فرمانده انتظامی استان گیلان منصوب شد، وی پیش […]

    با حکم فرمانده ناجا؛  سردار اسحاقی به عنوان فرمانده انتظامی استان گیلان منصوب شد
  • با حکم سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی ناجا، سردار محمدرضا اسحاقی به مدت دو سال به عنوان فرمانده انتظامی استان گیلان منصوب شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، با حکم سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی ناجا، سردار محمدرضا اسحاقی به مدت دو سال به عنوان فرمانده انتظامی استان گیلان منصوب شد، وی پیش از این هفت سال فرماندهی انتظامی استان خوزستان را عهده دار بوده است. همچنین در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس استان گیلان که با حضور سردار مومنی، جانشین فرمانده انتظامی ناجا برگزار شد از زحمات دوساله سردار محمدرضا میرحیدری در فرماندهی انتظامی استان گیلان تجلیل و قدردانی شد.

    سردار محمدرضا اسحاقی، فرمانده انتظامی استان گیلان اظهار کرد: خدا را شاکرم که توفیق داد تا در خدمت مردم ولایتمدار گیلان و دیار سردار جنگل و عالم فرزانه آیت الله بهجت(ره) باشم.

    وی افزود: سردار میرحیدری به خوبی توانسته اند در حوزه اجرایی و عملیاتی و مباحث اجتماعی و فرهنگی تعاملات عمیق به خصوص عزیزان ایثارگر و بسیجی برقرار کنند.

    فرمانده انتظامی گیلان گفت: امنیت یک تولید جمعی است و دستگاه های کشوری و لشکری و همچنی مردم نقش مهمی در برقراری امنیت پایدار دارند.

    در ادامه سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده سابق انتظامی استان گیلان اظهار کرد: طی دو سال خدمتم در گیلان، دو مرحله انتخابات داشتیم که خوشبختانه کوچک ترین مشکلی در برگزاری انتخابات را در استان شاهد نبودیم.

    وی ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه کارکنان انتظامی استان، افزود: هر آنچه که انجام شد، تکلیف ما بود و همکاران ما با همدلی و مجاهدت تمام در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری تلاش کردند.

    سردار میرحیدری ادامه داد: حدود ۱۵۰ بازرس عملکرد نیروی انتظامی را در سراسر استان پالایش کردند که ۱۴ رده استان رتبه عالی و ۷ رده هم رتبه خیلی خوب را کسب کردند.

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=20342

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *