×

با قرعه‌کشی مرحله سوم جام حذفی؛ نمایندگان فوتبال گیلان رقبای خود را شناختند

  • کد نوشته: 35610
  • ۱۳۹۷-۰۶-۰۶
  • 65 بازدید
  • ۰
  • با قرعه‌کشی مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی، چهار نماینده فوتبال گیلان در مرحله سوم رقبای خود را شناختند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، عصر امروز قرعه‌کشی مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشورمان در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال برگزار و تکلیف ۳۲ تیم حاضر در این مرحله مشخص شد. بر اساس […]

    با قرعه‌کشی مرحله سوم جام حذفی؛  نمایندگان فوتبال گیلان رقبای خود را شناختند
  • با قرعه‌کشی مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی، چهار نماینده فوتبال گیلان در مرحله سوم رقبای خود را شناختند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، عصر امروز قرعه‌کشی مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشورمان در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال برگزار و تکلیف ۳۲ تیم حاضر در این مرحله مشخص شد.

    بر اساس این قرعه‌کشی، تیم فوتبال داماش گیلان در ورزشگاه خانگی خود از تیم لیگ یکی قشقایی شیراز میزبانی می‌کند، چوکا دیگر نماینده گیلان در این مرحله در تهران میهمان بادران است.

    شاهین و ملوان انزلی دو نماینده دیگر گیلان در مرحله سوم جام حذفی با قرعه استراحت روبه‌رو شده و صعود بی‌دردسری به مرحله چهارم دارند، شاهینی‌ها به دلیل میزبانی در بازی نخست و قرعه استراحت در بازی دوم، در بازی مرحله چهارم مهمان خواهند بود.

    در مرحله دوم رقابت‌های جام حذفی، تیم فوتبال داماش گیلان با نتیجه دو بر یک مقابل میزبان خود، خوشه طلایی ساوه به برتری دست‌یافته بود، شاهینی با نتیجه یک‌بر صفر مقابل میهمان خود رستگار زنجان به برتری دست‌یافته و درنهایت چوکا تالش با نتیجه پرگل ۹ بر صفر تیم فرهنگ البرز را درهم کوبید.

    تیم‌های سردار بوکان، نود ارومیه، استقلال جنوب تهران، پدیده ملکشاهی، سیراف کنگان و شاهین لردگان در مرحله سوم با قرعه استراحت روبه‌رو شده و به مرحله چهارم مسابقات جام حذفی کشور صعود کردند.

    برنامه کامل مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی

    داماش گیلان – قشقایی شیراز
    بادران تهران – چوکا تالش
    مس شهربابک – مس نوین کرمان
    شهرداری ماهشهر- فولاد نوین اهواز
    مس کرمان – سام هیرمند سیستان و بلوچستان
    مقاومت تهران – فجر شهید سپاسی شیراز
    شاهین سازه تهران – کاسپین قزوین
    خونه به خونه مازندران – شاهین شهرداری بوشهر

    به گزارش گیل و دیلم، مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی در روزهای دهم تا دوازدهم شهریورماه با حضور تیم‌های صعود کرده از مرحله دوم جام حذفی و تیم‌های لیگ دسته اول برگزار می‌شود، در مرحله چهارم این رقابت‌ها، ۱۶ تیم لیگ برتری وارد این جام شده و در تاریخ‌های ۲۲ و ۲۳ شهریورماه با ۱۶ تیم صعودکننده از مرحله سوم رقابت می‌کنند

    منبع: فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=35610

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *