×

با معرفی ۱۰ عنوان کتاب؛ نشست کتابخوان تخصصی شهرداران گیلان برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 27449
  • ۱۳۹۶-۱۰-۱۹
  • 171 بازدید
  • ۰
  • نخستین نشست کتابخوان شهرداران استان گیلان با حضور اهالی رسانه و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی ۲۱ دی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، نخستین نشست کتابخوان شهرداران استان گیلان با معرفی ۱۰ عنوان کتاب و با حضور اهالی رسانه و علاقمندان به کتاب و […]

    با معرفی ۱۰ عنوان کتاب؛  نشست کتابخوان تخصصی شهرداران گیلان برگزار می‌شود
  • نخستین نشست کتابخوان شهرداران استان گیلان با حضور اهالی رسانه و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی ۲۱ دی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار می شود.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، نخستین نشست کتابخوان شهرداران استان گیلان با معرفی ۱۰ عنوان کتاب و با حضور اهالی رسانه و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی روز پنجشنبه، ۲۱ دی در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان برگزار می شود.

    در این نشست کتاب هایی با موضوع تاریخی،معماری و شهرسازی و نیز آثاری با محوریت جغرافیای بومی شهرهای استان از سوی شهرداران به اشتراک گذاشته خواهد شد.

    نشست‌های تخصصی کتابخوان از سال گذشته با هدف ترویج آگاهی‌های تخصصی و گسترش فرهنگ کتابخوانی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برنامه‌ریزی و در طول سال در این گونه نشست‌ها موضوعات مختلفی مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.

    عموم علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می توانند در این نشست تخصصی شرکت کنند.

    اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان پیش از این و در هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار نیز با برگزاری دو نشست کتابخوان مدیران کل و معلمین کتاب های ارزشمندی را توسط این اقشار معرفی و در معرض دید علاقمندان قرار داده است.

    به گزارش گیل و دیلم، نشست‌های کتابخوان تخصصی از سلسله نشست‌هایی است که نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سال ۹۵ به ‌عنوان «سال خواندن» با هدف اشاعه آگاهی‌های تخصصی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در موضوعات مختلف برگزار کرده است/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27449

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *