×

با کاغذبازی تولیدکننده را از تصمیمش دور نکنید

  • کد نوشته: 54224
  • ۱۳۹۸-۱۱-۱۷
  • 59 بازدید
  • ۰
  • در همایش اقتصاد مقاومتی بر لزوم تقویت تولید و رفع موانع تولیدکنندگان تأکید شده و عدم بازاریابی مناسب در منطقه و چشم امید به اروپاییان از عوامل مشکلات اقتصادی عنوان شد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از فارس، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در همایش ملی اقتصاد مقاومتی در گیلان با اشاره به راه‌های […]

    با کاغذبازی تولیدکننده را از تصمیمش دور نکنید
  • در همایش اقتصاد مقاومتی بر لزوم تقویت تولید و رفع موانع تولیدکنندگان تأکید شده و عدم بازاریابی مناسب در منطقه و چشم امید به اروپاییان از عوامل مشکلات اقتصادی عنوان شد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از فارس، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در همایش ملی اقتصاد مقاومتی در گیلان با اشاره به راه‌های تقویت بنیان‌های اقتصاد اظهار کرد: تقویت پایه‌های اقتصاد و تولید یکی از دلایل حرام بودن ربا بوده چراکه اسلام به زیرساخت‌ها و بنیان‌های اقتصادی جامعه توجه کرده است.

    وی با بیان اینکه قرآن کریم  متقیان را هدایت‌شدگان یعنی کسانی که انفاق می‌کنند می‌داند، افزود: انفاق مساوی با توجه به بنیان اقتصاد است لذا خداوند هدایت‌شدگان را کسانی می‌داند که در عرصه اقتصاد نیز نقش آفرینند. 

     نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر لزوم‌ تقویت درون و صیانت بیرون در عرصه اقتصاد، تصریح کرد: سیاسی بازی در جامعه سفاهت می‌آورد، لذا باید کسانی را در رأس امور اقتصادی قرارداد که تنها اراده او توسعه ملی باشد، نه سیاسی بازی.

    امام‌جمعه رشت با تأکید بر لزوم مردمی کردن اقتصاد تصریح کرد: باید تولیدکننده را تقویت و موانع را برداشت نه اینکه با کاغذبازی و ایجاد مانع تولیدکننده را از تصمیمش دور کرد.

    فلاحتی عدم بازاریابی مناسب در منطقه را یکی از عوامل مشکلات اقتصادی عنوان کرد و  گفت: روابط اقتصادی روس‌ها با عراق دو برابر ایران است، کشورهای همسایه را رها کرده و فقط به اروپاییان چشم دوختیم، این موضوع خود به‌تنهایی مانع پیشرفت اقتصادی شده است.

    نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر لزوم ارتباط اقتصادی با آسیای میانه گفت: توجه به اقتصاد کشورهای آسیای میانه و قطع امید از کشورهای اروپایی یکی از شیوه‌هایی است که باید در دستور کار قرار بگیرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=54224

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *