×

بخشدار دیلمان و پیرکوه: تمهیدات لازم جهت رویارویی با بارش برف انجام‌شده است

  • کد نوشته: 23038
  • ۱۳۹۶-۰۷-۱۴
  • 64 بازدید
  • ۰
  • بخشدار دیلمان و پیرکوه بابیان اینکه تمامی تمهیدات لازم جهت رویارویی با بارش برف انجام‌شده است، گفت: تمامی تلاش مسئولین و کارکنان ادارات دیلمان این است تا مردم این بخش کوهستانی در آسایش باشند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» حسین یکتا در رابطه با تصمیمات گرفته‌شده در جلسه ستاد بحران بخش دیلمان و […]

    بخشدار دیلمان و پیرکوه: تمهیدات لازم جهت رویارویی با بارش برف انجام‌شده است
  • بخشدار دیلمان و پیرکوه بابیان اینکه تمامی تمهیدات لازم جهت رویارویی با بارش برف انجام‌شده است، گفت: تمامی تلاش مسئولین و کارکنان ادارات دیلمان این است تا مردم این بخش کوهستانی در آسایش باشند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» حسین یکتا در رابطه با تصمیمات گرفته‌شده در جلسه ستاد بحران بخش دیلمان و پیرکوه اظهار کرد: با توجه به برودت شدید هوا و پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف؛ در جلسه ستاد بحران این بخش کوهستانی بر لزوم آمادگی تمامی نهادهای اجرایی و خدماتی تأکید و تذکرات لازم داده شد.
    وی بابیان اینکه تمامی تمهیدات لازم جهت رویارویی با بارش برف انجام‌شده است، گفت: تمامی تلاش مسئولین و کارکنان ادارات دیلمان این است تا مردم این بخش کوهستانی در آسایش باشند.
    وی افزود: با توجه به آسفالت جاده مسیر آسیابر به شاه شهیدان و روستاهای میان مرز، کشتی‌گیر چاک تا کشتارگاه و عدم وجود لودر در جایگاه موقت راهداری؛ مسیر فوق نیاز فوری و مبرم به لودر دارد که این درخواست به نماینده مجلس و فرماندار سیاهکل ارسال شد.
    وی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با چهار عضو شورای شهر دیلمان در رابطه با انتخاب شهردار گفت: در این جلسه پس از گفتگو تصمیم گرفته شد تا اعضای شورا در رابطه با تعیین شهردار به اجماع رسیده و تا اواسط هفته آینده شهردار دیلمان به فرمانداری سیاهکل معرفی شود/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=23038

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *