×

بخشدار سیاهکل خبر داد: اشتغال مستقیم بیش از ۷۰ نفر در طرح روستای بدون بیکار در فشتال سیاهکل

  • کد نوشته: 28743
  • ۱۳۹۶-۱۱-۱۹
  • 192 بازدید
  • ۰
  • بخشدار بخش مرکزی سیاهکل در مورد پروژه روستای بدون بیکار فشتال گفت :برای بالغ بر ۷۰ نفر به صورت مستقیم در این روستا اشتغال ایجاد می شود. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،میر اعلمی روز چهارشنبه اظهار داشت :برای اجرای این طرح آنطور که صندوق کارآفرینی امید برآورد کرده است نزدیک بر ۲ […]

    بخشدار سیاهکل خبر داد: اشتغال مستقیم بیش از ۷۰ نفر در طرح روستای بدون بیکار در فشتال سیاهکل
  • بخشدار بخش مرکزی سیاهکل در مورد پروژه روستای بدون بیکار فشتال گفت :برای بالغ بر ۷۰ نفر به صورت مستقیم در این روستا اشتغال ایجاد می شود.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،میر اعلمی روز چهارشنبه اظهار داشت :برای اجرای این طرح آنطور که صندوق کارآفرینی امید برآورد کرده است نزدیک بر ۲ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

    وی با اشاره به آغاز به کار این پروژه از دی ماه سال ۹۵ افزود: این روستا به دلیل ظرفیت های طبیعی و همچنین همکاری مردم آن انتخاب شده است و جشنواره های مثل مش فشتال و جاذبه های طبیعی این روستا را مطرح کرده بود .
    بخشدار بخش مرکزی سیاهکل با اشاره به فعالیت افراد محلی در این روستا در حوزه های مختلف از جمله پرورش مرغ های زینتی ، پرورش ماکیان و صنایع دستی و غیره افزود: ما این شغل ها و افراد فعال در این عرصه ها را سامان دهی کرده و این کار را با کمک صندوق کارآفرینی امید انجام داده ایم.

    میر اعلمی با اشاره به مشکلات در این حوزه هم گفت البته در حوزه منابع طبیعی به مشکلاتی برخورد کردیم که برای اینکه بتوانیم طرح مان را در روستای فشتال به طور کامل اجرا کنیم مسئولان و کارشناسان را از استان و تهران برای بازدید آمدند تا تائیدیه این طرح را داشته باشیم .

    وی افزود : تا اکنون بالغ بر ۱۴۴ پرونده تشکیل شده که ۷۷ عدد از این پرونده ها تقریبا ۵۰ درصد تشکیل پرونده داده اند و بررسی شده اند و ۲۳ نفر نیز مجوز گرفته اند و امید داریم چنانچه تاییدیه این طرح از طرف منابع طبیعی گرفته شد کار برای شروع پرداخت تسهیلات به افراد مورد نظر آغاز شود و تمام سعی ما این است که تمام افراد این روستا در این طرح یک شغل داشته باشند .

    وی با بیان اینکه افرادی که قرار است تسهیلات دریافت کنند در زمینه های مختلف که طرح و برنامه دارند فعالیت خود را آغاز می کنند.

    میر اعلمی به ظرفیت های موجود در روستای فشتال اشاره و تصریح کرد : در این روستا پرورش اسب ، تولید عرقیجات و بوم گردی وجود دارد و ما افرادی که قرار است تسهیلات بگیرند را به صندوق بیمه روستایی نیز معرفی میکنیم تا آینده نگری برای آنها باشد ضمن اینکه برای بازاریابی آنها نیز برنامه هایی داریم تا تولیدات خود را بدون دغدغه به فروش برسانند .
    فشتال یکی از روستاهای زیبا و سرسبز بخش مرکزی شهرستان سیاهکل می باشد که با توجه به ظرفیت ها و جاذبه های خود برای اجرای طرح روستای بدون بیکار انتخاب شده است.

    شهرستان سیاهکل با دو بخش مرکز و دیلمان دارای ۴۷ هزار نفر جمعیت است که ۶۰ درصد مردم شهرستان سیاهکل روستا نشین هستند/ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=28743

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *