×

بخشدار مرکزی سیاهکل خبر داد: پاکسازی روستای چوشل سیاهکل از زباله

  • کد نوشته: 27853
  • ۱۳۹۶-۱۰-۳۰
  • 183 بازدید
  • ۰
  • بخشدار مرکزی سیاهکل گفت: به مناسبت روز هوای پاک و به منظور توسعه فرهنگ حفاظت و احترام به محیط زیست، سمن های زیست محیطی سیاهکل اقدام به پاکسازی معابر روستای چوشل کردند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مهندس سیده زهرا میراعلمی از پاکسازی معابر و رودخانه روستای چوشل از زباله خبر داد و اظهار کرد: […]

    بخشدار مرکزی سیاهکل خبر داد:  پاکسازی روستای چوشل سیاهکل از زباله
  • بخشدار مرکزی سیاهکل گفت: به مناسبت روز هوای پاک و به منظور توسعه فرهنگ حفاظت و احترام به محیط زیست، سمن های زیست محیطی سیاهکل اقدام به پاکسازی معابر روستای چوشل کردند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مهندس سیده زهرا میراعلمی از پاکسازی معابر و رودخانه روستای چوشل از زباله خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت روز هوای پاک و به منظور توسعه فرهنگ حفاظت و احترام به محیط زیست، سمن های زیست  محیطی با همکاری بخشداری مرکزی سیاهکل، اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان و دهیاری و شورای اسلامی روستای چوشل، اقدام به پاکسازی معابر روستای مذکور نمودند.

    بخشدار مرکزی شهرستان سیاهکل افزود: در این حرکت زیست محیطی که با حضور ۵۰ حامی محیط زیست و ۴۰۰ نفر از مردم صورت گرفت، مسیر ۳ کیلومتری روستای چوشل پاکسازی و ۶۰۰ کیلوگرم زباله جمع آوری شد.

    وی خاطرنشان کرد: با پیگیری و همکاری بخشداری مرکزی سیاهکل روستای چوشل به همراه سه روستای دیگر در طرح پایلوت تفکیک زباله و کاهش زباله بخش مرکزی انتخاب شدند/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27853

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *