×

بخشدار مرکزی سیاهکل: رویکرد دولت دوازدهم افزایش اشتغالزایی در روستاهاست

  • کد نوشته: 26647
  • ۱۳۹۶-۱۰-۰۳
  • 184 بازدید
  • ۰
  • بخشدار مرکزی سیاهکل، با بیان اینکه رویکرد دولت دوازدهم افزایش اشتغالزایی در روستاهاست، خاطرنشان کرد: امید است در آینده نزدیک این حرکت اقتصادی در راستای فرامین مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید به ثمر بنشیند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مهندس سیده زهرا میراعلمی در جلسه آموزش کارآفرینی و راه های […]

    بخشدار مرکزی سیاهکل:  رویکرد دولت دوازدهم افزایش اشتغالزایی در روستاهاست
  • بخشدار مرکزی سیاهکل، با بیان اینکه رویکرد دولت دوازدهم افزایش اشتغالزایی در روستاهاست، خاطرنشان کرد: امید است در آینده نزدیک این حرکت اقتصادی در راستای فرامین مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید به ثمر بنشیند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مهندس سیده زهرا میراعلمی در جلسه آموزش کارآفرینی و راه های اشتغالزایی با توجه به پتانسیل های روستایی بخش مرکزی شهرستان سیاهکل که با حضور دهیاران برگزار شد، ضمن برشمردن پتانسیل های گردشگری و سرمایه گذاری بخش مرکزی، اظهار کرد: با نظر به اهمیت اشتغالزایی و راه های جذب سرمایه گذاری در این حوزه و براساس تاکیدات استاندار و فرماندار شهرستان، تاکنون بخشداری مرکزی اقدام به برگزاری چند دوره آموزشی با شرکت دهیاران حوزه با رویکرد پیشرفت و توسعه روستاها نموده است.

    بخشدار مرکزی سیاهکل،با تاکید مجدد به دهیاران درخصوص ایجاد زیرساخت های لازم در جهت کارآفرینی و بازاریابی فروش محصولات کشاورزی، افزود: طرح های بوم گردی و گردشگری با رعایت پیوست های طرح های سرمایه گذاری انجام شود.

    وی با بیان اینکه رویکرد دولت دوازدهم افزایش اشتغالزایی در روستاهاست، خاطرنشان کرد: امید است در آینده نزدیک این حرکت اقتصادی در راستای فرامین مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید به ثمر بنشیند.

    این مقام مسئول، خواستار شناسایی مشکلات، قابلیت ها و ظرفیت ها در سطح روستاها شد و عنوان کرد: دهیاران نسبت به رفع مشکلات و آینده نگری درخصوص توسعه روستاها گام بردارند/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=26647

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *