×

بخشدار مرکزی سیاهکل عنوان کرد: لزوم برپایی بازارچه های دائمی با رویکرد تولید محصولات روستایی

  • کد نوشته: 30698
  • ۱۳۹۷-۰۱-۲۳
  • 159 بازدید
  • ۰
  • بخشدار مرکزی سیاهکل گفت: برپایی بازارچه های دائمی با رویکرد تولید محصولات روستایی در مسیر گردشگری بخش مرکزی به بخش دیلمان از اهداف مدنظر بخشداری مرکزی در سال حمایت از کالای ایرانی می باشد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، مهندس سیده زهرا میراعلمی در جلسه توجیهی روسای شوراها و دهیاران بخش مرکزی […]

    بخشدار مرکزی سیاهکل عنوان کرد:  لزوم برپایی بازارچه های دائمی با رویکرد تولید محصولات روستایی
  • بخشدار مرکزی سیاهکل گفت: برپایی بازارچه های دائمی با رویکرد تولید محصولات روستایی در مسیر گردشگری بخش مرکزی به بخش دیلمان از اهداف مدنظر بخشداری مرکزی در سال حمایت از کالای ایرانی می باشد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، مهندس سیده زهرا میراعلمی در جلسه توجیهی روسای شوراها و دهیاران بخش مرکزی شهرستان سیاهکل که با رویکرد بوم گردی و صنعت گردشگری برگزار شد، با اشاره به روی کار آمدن دولت دوازدهم و نگاه مثبت و جدی استاندار گیلان به موضوع بوم گردی و صنعت گردشگری، اظهار کرد: تعدادی از روستاهای بخش مرکزی به عنوان پایلوت طرح معرفی شده اند و لذا دهیاران نیز باید جدی تر از گذشته در بخش گردشگری و بوم گردی حرکت کنند.

    وی به اهمیت بالای گردشگری و بوم گردی در ایجاد درآمد پایدار و اشتغال اشاره و تصریح کرد: برپایی بازارچه های دائمی با رویکرد تولید محصولات روستایی در مسیر گردشگری بخش مرکزی به بخش دیلمان از اهداف مدنظر بخشداری مرکزی در سال حمایت از کالای ایرانی می باشد که امیدوارم دهیاران و شورا های اسلامی با اولویت قرار دادن این هدف در کنار برنامه ریزی درست اقدامات سال جاری خود را آغاز کنند.

    بخشدار مرکزی سیاهکل، شناسایی منازل تاریخی و قدیمی حوزه بخش مرکزی و راهنمایی و تشویق افراد علاقمند به این موضوع را اولویت بعدی پیشرفت در بخش بوم گردی و گردشگری این منطقه دانست.

    این مقام مسئول، از دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی خواست نقش پر رنگ تری در موضوع بوم گردی داشته باشند تا شهرستان از پتانسیل گردشگری خود در جهت ایجاد درآمد پایدار و اشتغال مستقیم و غیر مستقیم بهره مند تر از گذشته گردد.

    میراعلمی گفت: همچنین اعضای شوراهای اسلامی روستاهای فاقد دهیاری به صورت مستقیم از بخشداری مرکزی اقدامات حوزه بوم گردی و اخذ مجوز را پیگیری کنند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30698

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *