×

بخشدار مرکزی سیاهکل عنوان کرد: پوشش ۳۱ درصدی بیمه روستاییان و عشایر در بخش مرکزی سیاهکل

  • کد نوشته: 27301
  • ۱۳۹۶-۱۰-۱۵
  • 171 بازدید
  • ۰
  • بخشدار مرکزی سیاهکل، با تشریح خدمات و مزایای بیمه روستاییان و عشایر این بیمه را مطرح در جهت حمایت از روستاییان و آینده نگری آنها دانست و گفت: بخش مرکزی سیاهکل در بین بخش های استان با ۳۱ درصد پوشش رتبه هشت را به خود اختصاص داده است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مهندس سیده […]

    بخشدار مرکزی سیاهکل عنوان کرد:  پوشش ۳۱ درصدی بیمه روستاییان و عشایر در بخش مرکزی سیاهکل
  • بخشدار مرکزی سیاهکل، با تشریح خدمات و مزایای بیمه روستاییان و عشایر این بیمه را مطرح در جهت حمایت از روستاییان و آینده نگری آنها دانست و گفت: بخش مرکزی سیاهکل در بین بخش های استان با ۳۱ درصد پوشش رتبه هشت را به خود اختصاص داده است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مهندس سیده زهرا میراعلمی در همایش آشنایی با خدمات بیمه روستایی که با حضور فرماندار، مدیرکل بیمه روستایی و عشایری و دهیاران و شورای اسلامی شهرستان سیاهکل برگزار شد، با بر شمردن اقدامات صورت گرفته در حوزه های توسعه ای روستاها، اظهار کرد: در پی فرمایشات استاندار گیلان و تاکیدات فرماندار شهرستان سیاهکل درخصوص مباحث اشتغالزایی و توسعه پایدار روستایی، بخشداری مرکزی تفاهم نامه ای با ادارات ذیربط به منظور توسعه پایدار روستایی منعقد و اخیرا نیز نشست آموزشی با حضور دهیاران و روسای شوراهای اسلامی بخش مرکزی و معاونت فنی و حرفه ای استان برگزار شد.

    بخشدار مرکزی سیاهکل، برگزاری جلسات آموزشی برای دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها را حرکتی در جهت کارآفرینی و بازاریابی توصیف کرد و از همه صاحب نظران و رسانه ها خواست در جهت نیل به روستاهای فاقد بیکار و پیشرفته در کنار بخشداری مرکزی سیاهکل گام بردارند.

    وی برنامه های پیش روی بخشداری مرکزی را با توجه به اقلیم و پتانسیل  های منطقه در جهت رشد اشتغال و سرمایه   گذاری در روستاها دانست و خاطرنشان کرد: با شناسایی متقاضیان طرح های اشتغالزایی از بین جوانان روستاها، دوره های تخصصی و عمومی کارآفرینی به صورت دهستانی برگزار خواهد شد و افراد متقاضی اشتغالزایی، طرح های خود را جهت طرح و تایید در کارگروه اشتغال شهرستان ارائه کنند که این امر در نهایت با معرفی به بانک های عامل جهت دریافت تسهیلات ادامه می یابد.

    این مقام مسئول، با تشریح خدمات و مزایای بیمه روستاییان و عشایر این بیمه را مطرح در جهت حمایت از روستاییان و آینده   نگری آنها دانست و گفت: بخش مرکزی سیاهکل در بین بخش های استان با ۳۱ درصد پوشش رتبه هشت را به خود اختصاص داده است.

    میراعلمی اظهار امیدواری کرد که با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی و با تشویق و هدایت جامعه روستایی به عضویت در صندوق بیمه روستایی موجب فراگیرتر شدن خدمات این صندوق و ایجاد آسایش و امنیت خاطر بیشتر آنان را فراهم سازند/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27301

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *