×

بخشدار مرکزی سیاهکل: فرهنگ سازی صرفه جویی در مصرف آب اولویت امروز است

  • کد نوشته: 33038
  • ۱۳۹۷-۰۴-۰۴
  • 178 بازدید
  • ۰
  • سیده زهرا میراعلمی در آئین تجلیل از مشترکین خوش حساب و خیرین آبرسان شهرستان سیاهکل فرهنگ سازی صرفه جویی در مصرف آب را اولویت امروز دانست و اظهار امیدواری نمود که با همکاری مردم شریف ایران اسلامی در این حرکت آینده نگر اقداماتی در جهت روند رو به رشد توسعه کشور صورت گیرد. به گزارش […]

    بخشدار مرکزی سیاهکل: فرهنگ سازی صرفه جویی در مصرف آب اولویت امروز است
  • سیده زهرا میراعلمی در آئین تجلیل از مشترکین خوش حساب و خیرین آبرسان شهرستان سیاهکل فرهنگ سازی صرفه جویی در مصرف آب را اولویت امروز دانست و اظهار امیدواری نمود که با همکاری مردم شریف ایران اسلامی در این حرکت آینده نگر اقداماتی در جهت روند رو به رشد توسعه کشور صورت گیرد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،بخشدار مرکزی سیاهکل فعال بودن گروه های مردم نهاد در این حوزه را اولویت بعدی توصیف و گفت : ایجاد ارتباط و تعامل سازنده با جامعه هدف و حضور مثبت در روستاها می تواند به افزایش فرهنگ سازی و توسعه فرهنگ درست مصرف کردن آب کمک شایانی نموده و این امر در پایان با کسب رضایتمندی بیشتری مواجه خواهد شد.

    مهندس میراعلمی در ادامه ضمن بیان موارد رضایت مندی از خدمات حوزه آبرسانی نقش امور آبفار شهرستان را در ایجاد رضایتمندی مردم بسیار مهم و با اولویت توصیف و ادامه این امر را مستلزم ایجاد بستر لازم در توسعه خدمات و ارائه نقش بیشتر حوزه آب و فاضلاب روستایی دانست.

    وی افزود : آبفار شهرستان ضمن تعامل بیشتر با گروه های مردم نهاد و روستاییان می تواند به تسریع در فرهنگ سازی صرفه جویی در مصرف آب کمک نماید کما اینکه قبلا بخشداری مرکزی با همکاری مردم شریف بخش مرکزی ، شوراها و دهیاران ، ادارات و گروه های مردم نهاد مرتبط توانست موضوع روستای پاک را در جهت حفظ محیط زیست پیگیری و به نتایج مثبتی نیز برساند.

    بخشدار مرکزی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های صادقانه همه مدیران و کارکنان دولت خواستار انجام آئین تجلیل از فعالان حوزه فرهنگ سازی در صرفه جویی آب به صورت دهستانی گردید که آن را موجب تشویق بیشتر روستاییان و فعالان مرتبط عنوان نمود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=33038

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *