×

بخشدار مرکزی سیاهکل: مردم مشارکت حداکثری در انتخابات را به اثبات رساندند

  • کد نوشته: 16202
  • ۱۳۹۶-۰۳-۰۳
  • 147 بازدید
  • ۰
  • بخشدار مرکزی شهرستان سیاهکل گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات در پرتو حرکت مقتدرانه، حضور هوشمندانه، پرشور و یکپارچه و دید آگاهانه مردم شریف ایران برگ زرین دیگری از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان کشید. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس سیده زهرا میراعلمی با بیان اینکه مردم قدرشناس سیاهکل […]

    بخشدار مرکزی سیاهکل:  مردم مشارکت حداکثری در انتخابات را به اثبات رساندند
  • بخشدار مرکزی شهرستان سیاهکل گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات در پرتو حرکت مقتدرانه، حضور هوشمندانه، پرشور و یکپارچه و دید آگاهانه مردم شریف ایران برگ زرین دیگری از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان کشید.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس سیده زهرا میراعلمی با بیان اینکه مردم قدرشناس سیاهکل در پیروی از فرامین مقام معظم رهبری گزینه مشارکت حداکثری را در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به اثبات رساندند، اظهار کرد: مردم یک بار دیگر چهره پرامید و باصلابت خود را در معرض نگاه دشمنان به نمایش گذاشتند.

    بخشدار مرکزی شهرستان سیاهکل افزود: این مشارکت حداکثری در پرتو حرکت مقتدرانه، حضور هوشمندانه، پرشور و یکپارچه و دید آگاهانه مردم شریف ایران بی تردید برگ زرین دیگری از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان کشید.

    وی ضمن تبریک انتخاب مجدد حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب، از رئیس و اعضای شورای تامین و تمامی عوامل اجرایی و اقشار مردم به ویژه اهالی بزرگوار بخش مرکزی صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16202

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *