×

بخشدار مرکزی سیاهکل: هفته دفاع مقدس فرصت بیان دوباره فرهنگ عاشورایی است

  • کد نوشته: 22042
  • ۱۳۹۶-۰۷-۰۲
  • 110 بازدید
  • ۰
  • بخشدار مرکزی سیاهکل تقارن آغاز سال تحصیلی با ماه محرم و هفته دفاع مقدس را فرصتی مناسب جهت انتقال و بیان دوباره ارزش ها و فرهنگ عاشورایی به نسل آینده کشور دانست. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم مهندس سیده زهرا میراعلمی با اشاره به فرارسیدن ماه مهر، اظهار کرد: سال تحصیلی و فرا […]

    بخشدار مرکزی سیاهکل: هفته دفاع مقدس فرصت بیان دوباره فرهنگ عاشورایی است
  • بخشدار مرکزی سیاهکل تقارن آغاز سال تحصیلی با ماه محرم و هفته دفاع مقدس را فرصتی مناسب جهت انتقال و بیان دوباره ارزش ها و فرهنگ عاشورایی به نسل آینده کشور دانست.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم مهندس سیده زهرا میراعلمی با اشاره به فرارسیدن ماه مهر، اظهار کرد: سال تحصیلی و فرا رسیدن ماه مهر، ماه شکوفه ها و اندیشه ها، ماه آغاز مهربانی و دانش آفرینی و بهار علم و دانش و سرآغاز رویش و طراوت در بوستان معرفت و محبت و تقارن آن با ماه محرم و هفته دفاع مقدس، فرصتی مناسب جهت انتقال و بیان دوباره ارزش ها و فرهنگ عاشورایی به نسل آینده کشور است.

    وی تقارن این روزها با هفته دفاع مقدس را یادآور عزت، عظمت، سربلندی و اقتدار دانست و افزود: توسعه همه جانبه ایران اسلامی مرهون غیرت و رشادت حماسه آفرینانی در طول هشت سال دفاع مقدس می باشد که با عزمی راسخ در جهت دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی هستی شان را هدیه کردند و دفاع مقدس را به عنوان یکی از درخشان ترین برگ های دفتر تاریخ میهن اسلامی ثبت کردند.

    بخشدار مرکزی سیاهکل هفته دفاع مقدس را نماد رشادت های جاودانه مردم شریف ایران اسلامی با رهبری داهیانه حضرت امام خمینی(ره)و ایمان و توکل بر خداوند متعال و جانفشانی های سربازان اسلام دانست و تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس با انجام کاری بزرگ و الهى، اثرى ایجاد شد که طى آن حقانیت ایران اسلامی به جهانیان اثبات گردید و در این راه بزرگ، بدون شک خانواده ها علی الخصوص خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان نقشی بی بدیل برعهده داشتند.

    این مقام مسئول با بیان اینکه خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت، گفت: امیدوارم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان عزیزمان باشیم و برای سربلندی ایران اسلامی و موفقیت و آسایش مردم بزرگ ایران بیش از پیش گام برداریم.

    میراعلمی در ادامه آغاز سال تحصیلی ۹۷-۹۶ را به تمامی اصحاب تعلیم و تربیت به ویژه اساتید و معلمان دلسوز زحمتکش و دانشجویان و دانش آموزان پر تلاش تبریک گفت و یادآور شد: از خداوند متعال می خواهم تا یاریگرمان باشد در فتح قله های معرفت و کرامت انسانی و همه انسان ها بتوانند در مسیر حیات بخش آگاهی و دانش حرکت کنند.

    وی خاطرنشان کرد: در سالی که به تدبیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب مزین به نام «اقتصاد مقاومتی؛تولید و اشتغال» شده است، ان شاءالله با عمل به منویات رهبری عزیز و با تدبیر دولت دوازدهم، بتوانیم ایران اسلامی را به آتیه ای امید بخش و توسعه یافتگی و پیشرفت برسانیم که این مهم با تلاش اساتید و معلمان گرانقدر و دانشجویان و دانش آموزان سختکوش محقق خواهد شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=22042

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *