×

بخشدار کلاچای: دولت برای جذب گردشگری در کلاچای اقدامات قابل‌توجهی انجام داده است

  • کد نوشته: 25966
  • ۱۳۹۶-۰۹-۱۴
  • 126 بازدید
  • ۰
  • بخشدار کلاچای با بیان اینکه این بخش دارای ظرفیت بالای گردشگری است گفت: برای جذب سرمایه‌گذار در موضوع گردشگری اقدامات خوبی انجام داده‌ایم. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، هادی کوچکی بخشدار کلاچای در برنامه زنده مهتاب شبان شبکه باران اظهار داشت: شهرستان رودسر شرقی‌ترین شهرستان گیلان است که سواحل و جلگه و […]

    بخشدار کلاچای: دولت برای جذب گردشگری در کلاچای اقدامات قابل‌توجهی انجام داده است
  • بخشدار کلاچای با بیان اینکه این بخش دارای ظرفیت بالای گردشگری است گفت: برای جذب سرمایه‌گذار در موضوع گردشگری اقدامات خوبی انجام داده‌ایم.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، هادی کوچکی بخشدار کلاچای در برنامه زنده مهتاب شبان شبکه باران اظهار داشت: شهرستان رودسر شرقی‌ترین شهرستان گیلان است که سواحل و جلگه و کوهستان‌های خوبی دارد و در کشاورزی هم در تولید محصول برنج، چای، مرکبات، فندق و گیاهان دارویی در استان و کشور حرفی برای گفتن دارد.

    وی افزود: بخش کلاچای از بخش‌های مستعد شهرستان رودسر است که از ظرفیت‌های قابل‌توجه برخوردار است.

    بخشدار کلاچای درباره عملکرد این نهاد در حوزه گردشگری گفت: شهرستان رودسر ۴۵ کیلومتر ساحل دارد که با توجه به نزدیکی به کوه و جنگل همین موضوع ظرفیت خوبی برای گردشگری فراهم کرده است و ما هم در بحث جذب سرمایه‌گذار در موضوع گردشگری اقدامات خوبی در بخش کلاچای انجام داده‌ایم.

    کوچکی ادامه داد: ایجاد کریدورهای رفت‌وآمد یا بزرگ‌راه‌ها در حاشیه شهر، احداث هتل‌ها، ایجاد پایانه‌های گل و گیاه در بخش‌ها و پرداختن به محصولات اصلی ما مانند چای، برنج، کیوی، مرکبات و … و محصولات بالادستی کوه‌هایی که عموماً محصولات دارویی است ازجمله اقدات صورت گرفته در حوزه گردشگری است.

    وی افزود: ایجاد دسترسی به ساحل و ایجاد طرح‌های سالم‌سازی در شهرهای واجارگاه و کلاچای ازجمله دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه گردشگری بخش کلاچای رودسر بوده است.

    بخشدار کلاچای ساحل شیرمحله و ساحل رضامحله از مناطق دیدنی این بخش عنوان و اظهار کرد: منطقه گردشگری سبزکویه در بالای واجارگاه هم از مناطق و مقاصد گردشگری شهرستان رودسر هستند.

    کوچکی با بیان اینکه اشتغال اصلی مردم کلاچای کشاورزی و صیادی است ادامه داد: در حوزه اشتغال هم در کلاچای در سال‌های اخیر کارهای خوبی انجام شده است و علاوه بر این مردم به تولید چای و صیادی هم اشتغال داریم.

    وی با بیان اینکه در تسطیح اراضی دولت برنامه‌های خوبی دارد گفت: دولت تلاش می‌کند که کشاورزان بتوانند درآمدشان را بالا ببرند/ابوالفضل شکری

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25966

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *