×

بدن آرا خبرداد: اختصاص ۱میلیارد و۶۰۰میلیون ریال برای تجهیز کتابخانه های گیلان

  • کد نوشته: 12694
  • ۱۳۹۵-۱۲-۱۶
  • 149 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان از اختصاص ۱میلیارد و۶۰۰میلیون ریال برای خرید تجهیز کتابخانه های عمومی استان گیلان در ماههای پایانی سال جاری خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، زهرا بدن آرا در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان فومن با تبریک انتصاب فرماندار شهرستان فومن از نگاه توسعه محور حسین اسماعیل پور به […]

    بدن آرا خبرداد:  اختصاص ۱میلیارد و۶۰۰میلیون ریال برای تجهیز کتابخانه های گیلان
  • سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان از اختصاص ۱میلیارد و۶۰۰میلیون ریال برای خرید تجهیز کتابخانه های عمومی استان گیلان در ماههای پایانی سال جاری خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، زهرا بدن آرا در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان فومن با تبریک انتصاب فرماندار شهرستان فومن از نگاه توسعه محور حسین اسماعیل پور به مقوله کتاب در مدت حضور در شهرستان صومعه سرا قدردانی و اظهار خوشبینی کرد این نگاه مثبت و سازنده در فومن نیز تداوم یابد.

    وی با اشاره به نیاز روز افزون کتابخانه های عمومی به بروزسازی امکانات کتابخانه ای جهت رفاه حال اعضا، تدوین برنامه کوتاه مدت برای بهسازی تجهیزات را از برنامه های اداره کل کتابخانه های عمومی استان در ابتدای سال جاری برشمرد.

    سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان افزود: با تدوین این برنامه کلیه کتابخانه های عمومی فاقد امکانات مناسب در سراسر استان شناسایی و نسبت به خرید و تامین تجهیزات این کتابخانه ها اقدام شد.

    بدن آرا از تامین اعتبار ۱میلیارد و۶۰۰میلیون ریالی برای خرید این تجهیزات خبرداد و عنوان کرد: هزینه خرید این تجهیزات شامل قفسه های مخازن کتاب، تجهیزات بخش ویژه کودک، تجهیزات اداری و سیستم های کامپیوتری است که از محل اعتبارات استانی تامین و در اختیار کتابخانه های هدف قرار گرفت.

    سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان در ادامه به نقش خیرین و حامیان کتاب در احداث و تامین بخشی از تجهیزات کتابخانه های عمومی در استان نیز اشاره کرد و گفت: حضور خیرین گام بلندی در رفع کمبودها در حوزه کتابخانه هاست و امیدوار هستیم با جلب مشارکت دوستداران کتاب کتابخانه های موجود استان را به کیفیت مطلوب برسانیم.

    بدن آرا همچنین ثبت انجمن خیرین کتابخانه ساز استان گیلان در روزهای پایانی سال جاری را یکی از مهمترین دستاوردها در حوزه کتاب استان یاد کرد و اظهار کرد: تشکیل انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان ها با حمایت مسئولین شهرستانها یکی از اهداف مهم ما در سال آتی خواهد بود.

    وی در پایان از شهرداران ماسوله و فومن به جهت حمایت از فعالیت های فرهنگی کتابخانه عمومی آیت الله شیخ محمد طاهر شرفی ماسوله و دستغیب فومن قدردانی کرد.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=12694

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *