×

برای حمایت از شهدای آتش نشانان حادثه پلاسکو ؛ دوچرخه سواران گیلانی مسیر لاهیجان تا رشت را رکاب زدند

  • کد نوشته: 9944
  • ۱۳۹۵-۱۱-۰۶
  • 120 بازدید
  • ۰
  • دوچرخه سواران گیلانی به پاسداشت حرمت شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو تهران مسیر لاهیجان تا رشت را رکاب زدند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از ایسنا سامان یوسفی از رکاب زنی دوچرخه سواران گیلانی به پاسداشت حرمت شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو تهران خبر داد و گفت: دوچرخه سواران گیلانی مسیر لاهیجان تا رشت […]

    برای حمایت از شهدای آتش نشانان حادثه پلاسکو ؛  دوچرخه سواران گیلانی مسیر لاهیجان تا رشت را رکاب زدند
  • دوچرخه سواران گیلانی به پاسداشت حرمت شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو تهران مسیر لاهیجان تا رشت را رکاب زدند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از ایسنا سامان یوسفی از رکاب زنی دوچرخه سواران گیلانی به پاسداشت حرمت شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو تهران خبر داد و گفت: دوچرخه سواران گیلانی مسیر لاهیجان تا رشت را رکاب زدند.

    سرپرست این تیم دوچرخه سواری افزود: جمعی از دوچرخه سواران شهرستان لاهیجان برای پاسداشت فداکاری ها و جان فشانی های آتش نشان های حادثه پلاسکو تهران و به جهت همدردی با خانواده بازماندگان این حادثه و بزرگداشت مقام والای شغل آتش نشانی و ادای احترام به بزرگ مردان ایثار و فداکاری و قدردانی از خدمات ارزنده آنان،مسیر لاهیجان تا رشت را رکاب زدند.

    وی تصریح کرد: این برنامه که با حمایت رئیس سازمان آتش نشانی لاهیجان و مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت برگزار شد ازمحل ایستگاه آتش نشانی شهرستان لاهیجان آغاز و در ایستگاه شماره ۵ شهرستان رشت به پایان رسید.

    یوسفی خاطرنشان کرد: این گروه به سرپرستی اینجانب و متشکل از آقایان هادی گرجی کار، عباس معینی، هادی کاظم نژاد، رضا قلی پور و ناصر کاظم پور می باشد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9944

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *