×

برای مهار کرونا؛ از برپایی چادر‌های مسافرتی در رشت جلوگیری می‌شود

  • کد نوشته: 61836
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۵
  • 70 بازدید
  • ۰
  • فرماندار رشت در جلسه ستاد مقابله با کرونا گفت: از برپایی چادر‌های مسافرتی در این شهرستان جلوگیری می‌شود. به گزارش گیل و دیلم، علی فتح اللهی، فرماندار رشت با بیان اینکه این شهرستان به لحاظ کرونایی در وضعیت قرمز قرار دارد و سفر‌های هموطنان می‌تواند وضعیت را بدتر کند، گفت: از شهرداری‌ها و نیروی انتظامی می‌خواهم با […]

    برای مهار کرونا؛  از برپایی چادر‌های مسافرتی در رشت جلوگیری می‌شود
  • فرماندار رشت در جلسه ستاد مقابله با کرونا گفت: از برپایی چادر‌های مسافرتی در این شهرستان جلوگیری می‌شود.

    به گزارش گیل و دیلم، علی فتح اللهی، فرماندار رشت با بیان اینکه این شهرستان به لحاظ کرونایی در وضعیت قرمز قرار دارد و سفر‌های هموطنان می‌تواند وضعیت را بدتر کند، گفت: از شهرداری‌ها و نیروی انتظامی می‌خواهم با جدیت و در کمال احترام از برپایی چادر از سوی مسافران جلوگیری کنند.

    او در جلسه روز گذشته ستاد مقابله با کرونای شهرستان رشت با بیان اینکه موج سوم کرونا می‌تواند خطرناک‌تر از موج اول و دوم کرونا باشد، افزود: همه مردم باید در قبال سلامت جامعه احساس مسئولیت کنند.

    فرماندار رشت ادامه داد: در راستای قدرشناسی از زحمات طاقت فرسای کادر پزشکی و درمان و همه نیرو‌های بسیج، سپاه و سازمان‌های مردم نهاد که در راستای مهار بحران کرونا گام برمی دارند، جا دارد همه دستورالعمل‌های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنیم.

    فتح اللهی با تأکید بر لزوم نظارت جدی اداره صمت و شبکه بهداشت بر روند تولید و توزیع اقلام بهداشتی و سایر مواد مصرفی تصریح کرد: وجود احساس امنیت در حوزه سلامت جامعه، بسیار حائز اهمیت است و اعتماد مردم به دستگاه‌های نظارتی نباید از بین برود.

    شهرستان رشت در مرکز استان گیلان واقع شده است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=61836

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *