×

برای نخستین مرتبه در کشور صورت می‌گیرد اجرای طرح شب‌نشینی زمستانی با کتاب در گیلان

  • کد نوشته: 8439
  • ۱۳۹۵-۱۰-۰۸
  • 69 بازدید
  • ۰
  • زهرا بدن‌آرا پیش از ظهر امروز در جلسه اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان اظهار کرد: طرح «شب‌نشینی زمستانی با کتاب» با مشارکت اعضای کتابخانه‌های عمومی و نقش‌آفرینی خانواده‌های گیلانی برای نخستین مرتبه در کشور در استان برگزار می‌شود. وی، اجرای طرح «شب‌نشینی زمستانی با کتاب» را در راستای ترویج سبک زندگی مطالعه‌محور و تشویق خانواده‌ها […]

    برای نخستین مرتبه در کشور صورت می‌گیرد اجرای طرح شب‌نشینی زمستانی با کتاب در گیلان
  • زهرا بدن‌آرا پیش از ظهر امروز در جلسه اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان اظهار کرد: طرح «شب‌نشینی زمستانی با کتاب» با مشارکت اعضای کتابخانه‌های عمومی و نقش‌آفرینی خانواده‌های گیلانی برای نخستین مرتبه در کشور در استان برگزار می‌شود.

    وی، اجرای طرح «شب‌نشینی زمستانی با کتاب» را در راستای ترویج سبک زندگی مطالعه‌محور و تشویق خانواده‌ها به امر حسنه کتابخوانی بین خانواده‌های گیلانی عنوان کرد و افزود: امسال طرح مذکور با توجه به نامگذاری «سال خواندن» توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی در استان اجرایی می‌شود.

    سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان با بیان اینکه طرح «شب‌نشنینی زمستانی با کتاب» با محوریت کتابخانه‌های عمومی در نقاط مختلف استان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: پدران، مادران و فرزندان خانواده از گروه‌های هدف طرح مذکور هستند.

    بدن‌آرا، خلاصه‌نویسی از کتاب‌های خوانده شده را از سرفصل‌های طرح مذکور خواند و بیان کرد: پویش پدران کتاب‌خوان و برگزاری کارگاه آموزشی مادران کتابخوان از دیگر سرفصل‌های طرح مذکور در گیلان است.

    وی، زمان آغاز اجرای طرح «شب‌نشینی زمستانی با کتاب» را از ۱۵ دی‌ماه جاری تا ۱۵ اسفندماه امسال عنوان کرد و گفت: مدت دو ماه طرح مذکور در ۱۰۲ کتابخانه عمومی گیلان اجرا می‌شود و نفرات برتر جوایزی دریافت می‌کنند.

    سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان در پایان متذکر شد: از ۱۵ دی‌ماه جاری علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در طرح مذکور به کتابخانه‌های عمومی استان مراجعه کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=8439

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *